lørdag 3. november 2012

Ynskjer deg ein fin laurdagskveld!

Starta helga i gårkveld med ein koseleg lommelykttur! Hadde me ikkje hatt det på agendaen hadde me vel sete inne og egla på kvarandre. Men heldigvis hadde eg lovd turlaget at eg skulle ta ansvar for lommelyktturen i haust. Det var ikkje så mange som møtte, men me som var med koooosa oss ute heile kvelden!! Slikt bør ein berre gjere oftare!!:-) Og eg burde jo hatt bilder frå turen, men det har eg dessverre ikkje.
I dag starta eg dagen med 10km på mølla før det var kafé med heile gjengen. Og sidan det er bygdefest i kveld så har me køyrt ungane til besteforeldra i kveld. Dei kosar seg visst med taco både på Kaupanger og i Luster! Stas!!
Eg har kjøpt masse lys, har tent dei og sit og ventar på besøk! Kos!!:-)

Håpar det blir ein bra laurdagskveld for alle!:-)
Det var berre ein liten oppdatering sidan eg plutseleg fekk med minutt til overs!

Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar