torsdag 3. juli 2014

Fuglesteg

Obligatorisk tur i eigen kommune.

Fuglesteg. Sjølvsagt.
Ungane gler seg med ein gong me nemner at det er dagens plan. Fine turar handlar om innhald, lengde, vêr og motivasjon blandt ungane.
Me hadde 5 motiverte ungar i dag. (Me har ein feriegjest på 9 år med oss i tillegg til våre eigne), overskya vèr, passeleg lang tur som går både på sti og traktorveg, noko som gjer at det er variasjon og som gjer at me heile tida har noko å sjå fram til. Me hadde med oss Lisbeth og Stian og gutane òg. Det er alltid så kjekt å gå fleire ilag. Så tusen takk for turen! :) Me gjekk oppover og heldigvis såg me dyr oppi der. Det er ikkje ofte at ungane treff dyr! Ein tenkjer liksom at me som bur på "landet" omgås dyr som sauer, hestar og kyr heile tida, men me ser dei på marka og i bøker. Slik som ungane i byane. Og kva skjer når ungane møter dyra ute? Sjølvsagt reagerar ungane ulikt, men mange blir redde og usikre på desse skapningane. Sauene går no ute i grasmarka og tygg og tygg og tygg… Og ser dumt på oss. Ingen dyr som er såå utruleg søte når dei er små, men berre veks seg styggare og styggare… Men sauer er ålreite dyr det. Me treng absolutt ulla og maten frå dei. Og me treng vite kva sauer er.
Kyr var det òg oppi vegen. Det er STORE dyr. Eg er van med kyr frå den gongen eg var lita og var "budeie" i Feiga og hjepte til i fjøsen og henta kyrne innatt om kveldane til mjelking. (Når eg tenkjer tilbake på det får eg lyst å starte oppatt garden i Feiga… Men når eg sit med macen på fanget og ventar på at Anja skal kome heim frå fotballtrening og dei andre ungane leikar med naboar i hagen, så veit eg at eg er for sosial til å sitje på ein gard bortpå sørsida av Lustrafjorden…) Men eg skulle så gjerne ynskje at mine ungar fekk oppleve nærleiken til dyra slik som eg gjorde. Vera med på lamming og fjøsstell slik som eg var med besteforeldra mine i Mørkridsdalen… I dag sa eg til ungane "De kan no ein sang om Kua mi de?" "Ja, den sang vi i barnehagen før jeg visste at kuer fins på årntli…" Hehe! :) Slik som Anja sa då me fiska på Kringla og sløygde fisken; "Eg lika best fisk frao bui eg, mamma…!" Men når eg klappa kyrne så ville nokon av ungane prøve å klappe òg. Så akkurat med kyr kan eg vera eit førebilde. Med hundar er det verre. Då skulle eg ønskje eg gjekk med pepperspray for å føle meg trygg. Eg HATAR hundar, og eg blir så kokforbanna over alle som går med hunden laus og seier "Hunden MIN er IKKJE farleg"! Viss eg er redd så merkar hunden det, og hunden har overtaket med ein gong. Heldigvis møtte me ikkje hundar i dag. Berre kyr og sauer. Ikkje var det mange folk som gjekk oppi der heller.
Me gjekk opp og åt nista vår. Og det som er så fint med Fuglesteg er at der sit det nokon å steiker hellekaker til dei som vil kjøpe. Og me ville kjøpe. Me slappa av litt inne før me gjekk nedatt. Leni kosa seg i bæremeis, medan dei andre gjekk så fint heile tida.
Me kom nedatt og ville kjøpe oss mat istadenfor å lage til. Vassbakken neste. Nehei, dei serverte ikkje middag. Ikkje før kl 16 i allefall, vart me fortalt. Og då var klokka 15…  HÆ? Serverar de ikkje middag på ein kafè?? Vidare til Eide Gard. Der hadde me ikkje vore før, men ville sjekke det ut. Nope, ingen middagservering før 16 der heller. Og ikkje til så mange som me var i allefall… Skjolden Brygge då? Ingen middag der i dag. Det var rettnok to cruisebåtar på SKjolden i dag, men kjære vene! Skal det gå utover vanlege, tilhøyrande eller tilreisande folk???? Så når me var i Fortun burde me egentleg køyrt til LOM for å kjøpe oss middag?????? Dette håpar eg at turistar som kjem andre plassar frå slepp å oppleve, for dette var flautt!! Me måtte reise heim for å lage oss middag…
Men turen til Fuglesteg var flott. Me fekk oss ein god lunsj med fantastisk utsikt og godt selskap. Me kjem nok snart tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar