lørdag 13. oktober 2012

Haustferie

Haustferie! Me starta dagen grytidleg, MED vinterdekk og sette kursen over Hemsedalsfjellet. Som biletet viser så var det snødekke i vegen kl 08.00. Sola var byrja å kryppe oppover bakom fjella så den snøen tinte nok når me nærma oss Oslo.. Det er ei spesiell stemning å køyre bil så tidleg... Kos! Ungane kosa seg i baksete med lydbok, musikk og prat. Me hadde litt tidspress på oss, så me køyrde forbi ein del bilar nedover... På kontrollert vis altså! Men då me kom inn i Oslo, og det vart fleire felt så ropar Emil frå baksetet: HEY!!! Dai snike i køen!!!!!!! Hehe, Emil... Her er det tre felt attmed kvarandre her, fordi det skal vera plass til alle bilane... :)


 Fin haustsol, men litt vind då me reiste frå Oslo! Ungane sto ute og gleda seg til turen!
Malene ser mykje interessant ute, frå lugaren vår.


På turen ned var eg veldig glad for at det fanst noko som heitte Postafen! Det gynga ganske kraftig tykte eg, så eg hadde nok lege paddeflat dersom eg ikkje hadde teke reisesjuketablettar! Men sidan eg hadde gjort det, var me klare for KapteinKid-show kl 15, bading kl 15, middag kl 17.30, danseshow kl 18.30, litt trakking etter det, og så leggetid!
Onsdag vakna me opp, åt frukost og gjekk i land i Kiel. Der var det regn og litt vind. Etterkvart klarna det opp, og eg gjekk på båten med godt mot! Starta heimreisen med ei økt på 3dmølle på nest øverste dekk. Som de kan sjå på biletet så ser eg utover havet medan eg jogga. Følte eg jogga heim! :) Heldigvis var sjøen roleg! Godt med ei treningsøkt!
Same program som dagen før, på veg oppatt. Stor stas for ungane!!:) Torsdagsmorgon segla me inn Oslofjorden til fint haustvèr! Fin, fin tur!! Ungar og vaksne var storfornøgde!! :)
I Oslo handla me litt, var på kosleg besøk ho Jorunn og hos Line og Jarle! Tusen takk for oss! :)
Heimvegen gjekk like fint som turen ned. Ungane krangla ikkje ein einaste gong! Me hadde diverse konkurransar og snakkisar, så eg har endå til gode å oppleve ein tur der me hadde trengt dvd-spelar i bilen..!!!

No er me klare til dåp i morgon, og fullt køyr på skulen måndag!

Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar