torsdag 4. oktober 2012

Haust

Har aldri tykt haustferien har kome så fort som i år! Fyrste bolk som lærar er unnagjort... Og kjensla er god. Likar meg. Gode kollegaer. Herlege elevar. Mykje å gjera. Mykje å læra.
Godt teikn at tida går fort!
Eg ville bøyga meg minst mogeleg for å knyte skoa mine, så difor tok eg foten oppå ein benk. "Eg orka ikkje bøyga meg meir enn eg mao", sa eg. "Da vakje likt deg!" var kommentaren eg fekk... :) Hehe, nei eg har mange jarn i ilden, og likar å ha mykje å styra med. Det gjev meg energi! :) Er det ikkje slik at dei som har lite å gjera på, gidd mindre òg..? Dei som allereie har mykje å gjera på klarar å presse inn litt til? Og med tre ungar så skal ein ikkje kjede seg! Eigentleg burde eg tømt oppvaskmaskina før eg legg meg, men det kan godt hende at den står til i morgontidleg... Så tek eg den då... Men i grunn så er det best å starte fredagen med eit ryddig kjøken... Så kanskje eg tek det i kveld likevel... ;)
Har hatt ein fin fin dag, med kooosleg kafèbesøk fyrst, og hyggeleg besøk på ettermiddagen! :) Huset fullt av ungar som kosa seg med bollar og saft, leik og barnetv! Kvalitetstid!! :)
Hausten er i grunn ei fin tid. Norske epler; sure som eit fly, men likvel sååå gode!! Eplekake, stearinlys, varmepumpa som "sjugar"... Søndag regna det og bles, og etter ein runde rundt bygda var det godt å kome heimatt til ei eplekake som eg tok ut av ovnen rett før meg gjekk ut. Så den var passeleg varm då me kom innatt. (Emil ville ikkje ha eplekake, så han fann seg ein pakke med rosiner som kan skimtast på bordet... :))
Malene er no klar til sin fyrste haustferie. Ho har opplevd mykje denne hausten som skulejente. Særleg denne veka har vore eit høgdepunkt for begge skulejentene: Dei har fått bada i nye Lustrabadet!! :) Stas!!!

No er det kveld. I morgon er det haustferie. Ha ein fin ferie alle saman! :) Heime, på jobb eller på tur! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar