søndag 29. desember 2013

Fair Play Romjuls-grendacup

Fair Play Grendacup i Romjula.

Då var det endeleg duka for Fair Play romjuls-grendacup i Gaupne idrettshall! Me arrangerte det for fyrste gong i fjor, i romjula. Og med gode tilbakemeldingar då, og godt oppmøte var det viktig for meg å prøve å få det til i år òg. Så tidleg i haust sendte eg mld til fotballstyret om at "No er det på tide å setje ein dato for cupen!" (Sidan eg ikkje er i fotballstyret lenger…). Eg vart utnemd som "general" i år òg, og det tok eg som ei tillitserklæring og takka sjølvsagt ja til! Kva er vel meir moro enn å få samle ein heil gjeng med fotballspelarar og lage cup??? Frank og Geir Inge har vore med meg i arbeisgruppa, så me har fått samla saman dugnadsfolk og teke avgjerdsler. Supert! Det er SÅ kjekt å drive med slikt når folk er så entusiastiske, vil vera med på moroa og engasjerar seg! :) Tusen takk alle saman!
Før klokka var 09 i dagtidleg var pokalane på plass, turneringsreglementet hengt opp, ballar og nyvaska vestar klare til bruk, sekreteriatet oppsatt (Takk til John Oddvar for kontrollen i sekreteriatet i dag!) og Hildegunn var komen i kiosken. Hildegunn har hatt full kontroll på kiosken, saman med Anja og Agnete! Det er me veeeldig glade for, og sidan det var så utruleg mykje folk på tribuna så fekk me seldt for mange tusen kroner!! Tusen takk for innsatsen av kioskpersonalet òg! :) Og me må takke alle som støttar opp kiosken ved å kjøpe seg diverse godsaker. Det blir ein lang dag med cup, så me hadde både mat og kaker, brus og godteri. Litt til ei kvar lyst.
Eg følte meg litt som "tante Rundtomkring" i dag… Steikte vafler, sto i kiosken, passa på at dei flinke karane i sekreteriatet hadde det greitt, svarde på spørsmål, fann dopapir og spelte kampar med dei kjekke jentene "mine" på "Opp og fram"! Innimellom var det litt amming og trilling for at minstejenta skulle ha det greitt i dag òg. Ute på parkeringsplassen var det smekk fullt, såg eg då eg var ute og trilla! Så utruleg kjekt å sjå! :) Etterkvart tok Leni seg ein laaang lur, men vakna sjølvsagt og ville ha mat når det var premieutdeling. Så den fekk eg ikkje vera med på. Det skulle eg gjerne fordi eg ville så gjerne ha takka ALLE for oppmøtet og innsatsen! Eg håpar de alle samen blir med til neste år!! Av heile mitt hjarta!! :) Og ei takk til Kjetil Hov som hadde sagt ja til å dømme sluttspelet, men tok endå fleire kampar! Er det ikkje vel fortent at han fekk Fair Play-prisen???
I utgangspunktet er jo dette ein turnering berre for moro, men når ballen ligg på midtsirkelen så skjer det noko med oss fotballspelarar. Det er moro, men det er litt alvor òg! :) Men eg tykte det vart ein fin gest med fair play-helsing før alle kampane i dag! Det gjorde til at det vart god stemning på (stort sett) alle kampar! Glad for at me bestemte oss for det!
I juniorklassen kjem me kanskje til å gjere litt endringar til neste år, for å få jamnare kampar og for at alle som likar fotball skal få vera med! Håpar det blir godt motteke! Me vil jo heile tida bli bedre! :)
Å ha både juniorar og seniorar i hallen same dagen lagar ei spesiell stemning og fører til mykje folk og god stemning!! :) Det er moro å sjå på kvarandre!!! (Sjølv om eg må innrømma at som "tante Rundtomkring" så fekk ikkje eg med meg alle kampane).
Folk som var ute og gjekk søndagstur i bygda kom innom for å sjå sjølv om dei ikkje hadde nokon med, besteforeldre, foreldre, søsken, vener… Me har plass til alle i fotballfamilien! :)
No har eg visst gløymt å fortelje noko om resultat… I dameklassen vart det Jostedal FK som stakk av med seieren etter å ha møtt Marsipangrisane i finalen. Gratulera! I herreklassen var det òg Jostedal FK som stakk av med seieren. Dei vann i fjor òg. Dei slo Bringebakkane i finalen. Gratulera til dei òg. Til neste år skal me ta dei! :) (For min eigen del er eg veldig fornøgd med at eg klarde spele tre kampar to og ein halv mnd etter fødsel, debuterte som keeper i min fotballkarriere og med brannsår på kneet så tyder det på at eg har prøvd å gjera ein innsats i allefall! :)) Tusen takk for ein super fotballdag i hallen! Me snakkast til neste år! :)
Fair Play helsing før kamp

Parkeringsplassen er full!!

Kamp

Full tribune! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar