fredag 13. desember 2013

Takk :)

No er me komne til midten av desember. Ganske så nøyaktig. Den 13. faktisk, som i år er på ein fredag. Til no har det gått heilt fint! Det har faktisk vore ein veldig fin fredag. Det er jo Luciadagen i dag, og med desember så føl det jo med mange tradisjonar.
Dagen i dag starta med at eg og Emil reiste i barnehagen for å markere Luciadagen der. Dei eldste i barnehagen gjekk i tog innom alle avdelingane, song og delte ut lussekattar. Foreldre og søsken som hadde tid fekk servert kaffi og lussekattar ein tidleg fredagsmorgon. Veldig kjekt! :) Tusen takk til Gaupne barnehage! :)
Kl 09 fredag 13.des: Frisørtime! :) :) :) Frisørtime = kvalitetstid!(Medan Frode gjekk trilletur med Leni) Sjølv om detl var tidleg på morgonen og ein er temmaleg trøytt i trynet etter å ha vore vaken nokre gonger for å amme på natta, lite med frisk luft før ein set seg i stolen, og masse, masse hår til alle kantar. Det er SÅ digg å setje seg framfor spegelen og sjå at nokon vil prøve å gjere noko med dette "velta høylasset"!! :) Restultatet vart veldig bra! Takk Evy! :) Og du lagde ei kjempefin flette på meg, men sidan kvalitetstiden var i gang så tok eg meg ei økt på spinningsykkelen når eg kom heim. Sveitten rann og energien kom sigande, fletta måtte ut slik at eg fekk vaske håret før eg sprang av gårde til neste post i dag; kafè! :) Alltid like kjekt å treffe blide damer på kafè, for skravling, fliring, god mat og sosialisering! :) Tusen takk damer! :)
Jentene kom heim etterkvart, blide etter ein fin skuledag. Emil kom heim etter endt dag i barnehagen; Frode og Simon henta han i dag og det er alltid ekstra godt å kome heim på fredagane for då får han sjå film! :)
På ettermiddagen var det klart for Luciafeiring i velet/grenda vår. Den tradisjonen starta me for eit par år sidan. Me samlast, lagar bål, går ein runde i Luciatog; ungar og vaksne, syng, et lussekattar og pepperkaker, drikk gløgg, ungane leikar og dei vaksne skravlar! :) I kveld lava snøen ned og julestemninga vart endå sterkare. Takk gode naboar, for ei kjekk stund! :)
Det vart mange å takke på denne dagen. Og eg er endå ikkje heilt ferdig for eg er jo faktisk bedd på julemiddag med mine kollegaer på Gaupne skule, i kveld. Og TUSEN takk for at eg vart invitert! Det sette eg stor pris på! Men denne gongen passa det ikkje og eg måtte sei nei. Men eg håpar de kosar dykk i kveld! :)
Det nærmar seg jul med stormskritt, og mange pakkar er klare, nokon er under "bestilling" og nokon er framleis på tankestadiet… Eg skal nok bli ferdig til jul! :) Kan kome med ein "takk" her òg; tek i mot gåvetips til mann 35 med TAKK!! ;)
Eg er takknemleg! :)
Takk for meg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar