søndag 29. januar 2012

Fins det ei grense for kor mange spørsmål ein kan stille pr biltur...??

Det mykje ein kan spørje om... Ein biltur på ein knapp halvtime inn på Skjolden... Du all verden kor mange spørsmål ein kan få frå tre stk nysgjerrige ungar i baksetet!"Mamma; kåfer MÅ me svinga? Eg dette jo berra bort pao siao!!" "Mamma? Kest e Feigefossen??? Da e so kaldt at no e dan frosen te is, vennen. " E heile Feigao fråse te is??!!! Nei dao, berra fossen. "Jamen... Sjøen dao, mamma?" Me gler oss te sommaren no, sant Emil? "Kåfer da?" Fordi dao kan me bada og kosa oss med is, seie eg... "Me ska no bada no òg me (pao Skjolden INNE) og me ska eta is. Me trenge ikkje gleda oss te sommaren vel?" Nei dao, me TRENGE ikkje.... Meg EG gleda meg! :)
No høyre me litt pao CD. "Skru opp litt, mamma" Ok... "Mamma...??" (blir ignorert i håp om at spørsmål kan gå over) "MAMMA??!!! Skru ned!!! Mamma, kåfer klør da i ryggen når musikken e so høge?? Da e urettferdig at månen e berra pao EI sida av bilen... Hey, dan føle jo itte oss!!! Mamma, kåfer da?? Kan månen gøyma seg BAK himmelen?" Da e sikkert fjedle so skygga for månen... "Kå betyr skygga, mamma??" Å kjære vene... Berra set og kos dikka de! "Mamma? Veit du kå me koste oss med hos besta? Sjokolade, kjeks og kake!!" Åh, so heldige de e!! "Mamma, eg fekk pølse hos bestemori!! Å, de e jammen heldige aldle samen! :) "Mamma, e me snart framme??" JAAAAA, snart!!!!! :) :) Også bada alle saman og hadde det kjempemoro, før dei sette retning heimover...!! :) Takk for ein fin tur gulla mine! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar