lørdag 29. september 2012

Laurdag

Laurdag.
Kveld.
Heile veka ligg bak meg. Lærer så mykje kvar dag. Mykje å ta med seg.
Gjer ting som gjev deg energi. Viktig!
Herlege klubbjenter ein torsdagskveld! Kjempekos! Og gjer at ein føler seg verdsatt og er full av energi dagen etter.
Fredagskveld; samankomst med andre instruktørar på treningssenteret. Motivasjon!
Laurdag; kafèkos med ungane fyrst. Eine besøket etter det andre etterpå. Smil og ver glad for kvar dag som går, så skal du sjå kor mange venner du får! :) Kvalitetstid med nokon som betyr noko! Ta vare på dei du kjenner og er glade i!
Og haustferien er i boks! Kiel. Med båt. Stor båt. Og ja, Emil me KAN stå i den båten. SJølv om den køyrer... :) Skal sjekke yr.. Dersom det blir storm, blir me på Aker brygge istaden. Håpar på ein like fin tur som i fjor.
Greitt å friske opp tysken sin litt av og til... Ein gang i året er passe. I fjor var me inne på ein skobutikk. Og eg hoppar i det og spør, PÅ TYSK, etter ein spesiell sko i str 36. Og ho dama svarar at ho må inn og sjå på lageret. Eg ventar og Anja ser på meg med store auger; Kan DU tysk, mamma? Hehe, tjaa.. jau, (det verka jo som det gjekk greitt så eg seier no ja.) Og Anja er litt stolt av mamman sin... Så kjem ho att, ho der dama, og seier at dei hadde ikkje den skoen. Og så seier ho myyykje anna òg... Og då forsto eg at Anja burde ikkje vera SÅ stolt over meg... For eg var visst ikkje SÅ godt i tysk likevel. Eg trudde ei lita stund, at det var i grunn ganske enkelt. Men nein, det var ikkje så enkelt likevel. Eg nikka, smilte, takka på tysk og gjekk. Så snakka eg engelsk i neste butikk. Veit fortsatt ikkje kva ho sa, ho der dama som ikkje hadde rett skostr... Kanskje at dei fekk den inn neste veke? Er ikkje det naturleg? Eller at dei hadde den i ein anna butikk? Eller at den var ute av produksjon? Sikkert det siste.
Søndag i morgon. Siste dagen i helga. Helgane er så fine når kvardagane er så fine. Opplading til ei ny veke! Så kjem haustferien plutseleg neste fredag!
Burde lagt ut bilder her snart... Det blir ikkje i dag. I morgon kanskje.

Ha ein fin laurdagskveld!
No skal eg ete siste sjokoladebiten. Den ventar på meg. Mmmm...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar