fredag 7. september 2012

Hei igjen!:-)

Åj, åj... No er det jammen lenge sidan eg har hatt tid til å prioritere bloggen... Dagen går no sin gang den. Og kvar dag kjem eg forsåvidt borti hendingar eg kunne ha blogga om... Slik som i gårmorgon. Endeleg ein morgon denne veka som me kunne tenne lys og kose oss med frukosten før alle  gjekk kvart til sitt. Og Malene ville ha makrell i tomat på skiva si. Sunt og godt, så sjølvsagt får ho det! Men kvifor i hel...tte går det ikkje an å finne opp ein patent på desse jæ..a fiskeboksane!!!! Det må no GÅ AN Å FÅ OPNA EIN METALLBOKS UTAN AT KJØKKENET SKAL BLI FULLT AV TOMATSAUS????!!!! I 2012!!!!!! Så platetoppen og flisane over der, pluss kjøkkenskuffene måtte vaskast, og bidnetvågao stanka fisk etterpå.... Og eg hadde jo ikkje tid til å vaske den før eg reiste på jobb. Men då eg kom heim frå jobb så låg den der og minna meg på kva den hadde gjennomgått om morgonen. Den er vaska no!
Ellers har det vore oppstart på spinning denne veka. To dagar med matematikk på høgskulen. Faktisk interessant! Men likar meg så utruleg godt i nye jobben min at eg skulle ønskja eg kunne vera der kvar dag!!:-) Kjekke og omsorgsfulle kollegaer og herlege elevar gjer at dagane flyyyg avgarde! Fekk ikkje tid til å grue meg til fyrste foreldremøte som kontaktlærar heller. Hoppa i det, og føler det gjekk fint. Likar meg!
Og; hey, me kan ikkje gløyme den "store" happeningen i Gaupne siste helga i september. Me var to stk som møtte på siste styremøte infotballgruppa, og då blir det knakandes effektivt. Det blir Fair Play cup, grendacup. Håpar bygdefolk kan møtast denne laurdagen til sport og moro!:-) Generalen bestemmer. Og generalen er meg! ;-)
I kveld fekk eg meg ein spinningtime. Godt å få sveitte litt, kjenne at kroppen fungerar, og unne seg litt fredagsgodt til tv-kvelden etterpå!
Og litt sjarm og følelseslada sang, så sit jo eg og sippar... Kos!
Me har ei bursdagshelg i vente. Fine Lilja blir 3 i morgon, og gode Simon skal feire 2-årsdagen søndag!
Goood helg!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar