tirsdag 28. august 2012

Haust

Då var hausten komen. Fyrste dag med langbukse sidan mai var eit faktum. Det liksom ein milepæl det. Eg tviheld så lenge eg kan på sommaren! Det er ei fantastisk tid. Og sjølv om me kanskje ikkje har vore så fornøydde med vèret så har det no ikkje vore så aller verst. For eg har faktisk ikkje gått med bukse sidan mai. Men eg har sjølvsagt brukt alternativ då; men kortare. Også kom dagen i dag, med skodde langt nedetter fjella, regnakavar og ikkje så veldig mange pluss-grader... Eg måtte krype til korset. Til og med støvlar hadde eg på meg i dag. Men eg ga ikkje slepp på ankelsokkane... Idiotisk forsovidt... For ankelsokkar i støvlar... Dårleg kombinasjon... Og eit sikkert haustteikn. Og ungane måtte plutseleg har både støvlar og regnkle. Og då kom eg plutseleg på at støvlane til Malene vart jo vekke i vår dei. Heldigvis er goretex ein god oppfinnelse. Sjølv om det ikkje hjelp så veldig masse dersom ein går i søyler som går over kanten på dei... Det er ein skule-erfaring det òg; ein må ta litt ansvar for å halde seg tørr i løpet av ein skuledag.
Andre haustteikn er edderkoppen som kjem att utanfor eine soveromsglaset oppe. Det er ikkje ein sånn liten krabat som trippar (eller kravlar, eller smyg... eller kva heiter det når ein edderkopp bevegar seg... går kanskje?) fort rundtomkring utan mål og meining. Neidå, dette er snakk om ein feit kropp med kraftige lårmusklar og sånn passe lange bein i forhold til kroppen. Den gøymer seg på dagtid, men rundt leggetid til ungane; då kjem han og stiller seg midt i glaset. Står heilt i ro og... Ja, òg? Eg veit ikkje... Den er no der i alle fall...
Hausten er ei fin tid den. Mange fargar, tidlegare mørkt om kveldane slik at ein kan tenne stearinlys, duren frå varmepumpa, fyr i peisen, ser røyk frå pipene rundt om... Kos! Og litt pes med meir kle... La Manga hadde 26 grader i dag såg eg... Fristande! :)
Men no er me godt i gang med skulekvardag og barnehage att! Moro det òg! Tida flyg så fort når me har det kjekt!! :)

Ha ein fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar