fredag 4. januar 2013

Det er fredag. Det er helg.

Det er fredag! Det er helg! seier han "duden" på radioen. Han har rett. Han spelar brukbar musikk ein fredagskveld. Denne veka vart jo litt amputert sidan me ikkje start før onsdag, men likevel er det godt med fredagar. Me har kosa oss heile romjula, og det var kjekt å starte på kvardagen att. Kvardagen starta med eit brak; planleggingsdag på jobben halve dagen, og skulestart på høgskulen resten av dagen. 7 timar med matematikk... Den som skal undervise så lenge bør vera inspirerande! Elles kan det bli ekstremt.... Ekstremt kjedeleg...!!! Tenk positive tankar, tenkjer eg. Men eg slit alltid når det er att to timar... Då må eg tenkje; tre kvarter til det er eit kvarter til det er ein time att...!! Det KAN hjelpe!:-) Det er kjekt å vera i ein klasse att, etter mange år... Mange hyggelege studentar som er der for å få litt djupare innføring i matematikk. Av og til lurer eg på kor djupt må ein gå???!! Er ALT like relevant?? Då er det befriande når nokon spør akkurat det spørsmålet til lærar. Heldigvis er det ikkje berre eg som tenkjer på relevansen her..!:-)
Etter ein kortare dag på skulen i går, og resten av planleggingsdagen min på jobben så henta eg Emil i barnehagen. Han var så glad for at eg kom for han hadde tegna til meg... Ein prinsessefe...!! Veldig fin og eg vart veldig glad! Men eg håpar han ein dag kanskje har lyst å teikne ein trailer eller ein traktor eller noko!:-)
Og i dag er det fredag, og fyrste dag med superklassen min!:-) Superglad og supermotivert!!:-) Skuledagen vart avslutta med trening for personalet; spinning. Fantastisk avslutning påndagen, og start på helga!
Så no er stearinlys tente, to søte små er lagde, ei har venninnebesøk og gubben er på fotballtrening! Alle smiler!:-)
Tre av fem skjorter er strokne til me skal i barnedåp på søndag! Tek resten i morgon! Me gledar oss, og eg gledar meg til å vera fadder for ei fin, lita jente!:-)

God helg alle saman!

Gjer noko som gjer at du smiler! Då får du eit smil tilbake!:-)
Det er fredag. Det er helg.
Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar