torsdag 31. januar 2013

Tannlegen

Kvar romjul får eg alltid innkalling: DU HAR FÅTT TIME HOS TANNLEGE!! Åh, så utruleg kjekt å bli minna på det mellom alle gode middagar, brus, dessertar, kaker og julegodt....
Men i dag var altså dagen.
Tannlegen min i Sogndal. Frode seier eg bør berre gå til tannpleiar her i staden, men det er noko spesielt med tannlegar. Har du funne ein du stolar på og som veit at du i grunn ikkje likar han, men han likevel er smilande og blid og forklarar alt han gjer... Då fortset du til han. Koste kva det koste vil...
Sit på ein sånn stoff-stol med bogne armlenar som er på alle venterom, og plukkar opp eit Se og Hør frå desember 2012. Blar fort gjennom det... Så ligg det eit Allers og eit Norsk Ukeblad der. På framsida er det "gode tips for å gå ned i vekt" og "Fantasiske oppskrifter på gode kaker"... Begge overskifter på eitt blad, på begge blada for så vidt... Ja? Skal eg liksom gå ned i vekt ved å bake masse gode kaker og gomle dei? Eller skal eg drite i å gå ned i vekt, men berre ete kaker?? Eg gadd ikkje opne bladet. Har jo alltid iphonen min og då kan eg lese det eg vil... og det blir IKKJE kakeoppskrifter, og IKKJE "gå ned i vekt"-ting! Har jo Flightradar24; der eg kan sjå alle fly i heile verden. Kvar dei skal og kvar de kjem frå. Me såg eit fly for høgt over Gaupne i dag; det skulle til New York. Tenk at eg kan vite slikt...!!! Wow!! Så når eg sat på venterommet såg eg det reiste eit fly med retning Island... :) Eg TRENG jo ikkje vite det, men eg KAN! (Eg får faktisk vite kor tungt det er og kor stort det er... Og kor fort det køyrer...) Kult? Gratis app!:)
Og plutseleg gjekk døra opp og tannlegen sto der, kvit som alltid. Eg lurer alltid på om han håpar det er masse å gjere eller om han håpar det er fort gjort når han får ein ny pasient... Eg håpar i alle fall det er fort gjort!
Eg sette meg i stolen, hendene i fanget og føttene i kryss. Ganske deileg å slappe av. I fire sekund. Då kjem han: "Ja, ja... No ska mi sjao her.." Stappa kjeftn fudle i alt røntgengreie, spøre om eg tykkje da e fint at da han mildna litt no, so gaor han ut ao rommet for å trykka pao knappen so teke bildet...!!! Forventa han eit svar???? "Ja, da e no greitt" klara eg nett å sei før neste side skal takast bilde av. Sjølv om eg eigentleg meinar at det er bedre med kaldt vintervèr enn sørpe og drit...
Så tek han "eit reiskap" og eg ser spørjande på han. Då veit han at han skal forklare meg kva han skal gjere. Og sidan bileta såg fine ut så var det berre å ta vekk litt tannstein. Så nyttårsforsettet mitt i år skal vera: Ver flinkare til å bruke tanntråd!! Så pussa han tennene mine (Trur eg), så tok han av meg smikka og eg fekk gå. 15 min var eg inne, og 900!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kr skulle eg betale!!!!
Men eg hadde ei god oppleving og om det kan seiast, så var det verdt det. Og no kan eg berre vente til neste romjul. Då kjem neste innkalling...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar