søndag 13. januar 2013

Kle til ein 4 åring....

Kå mange gonge for dagen e da mule for ein 4-åring å byta kle???? Eg berre spør! Eg har ikkje eit fasitsvar... I desse matematikk-tider burde eg vel kanskje ha kunna ein formel for dette, men nope... Ingen formel, intet svar, men eit stort og høgst aktuelt spørsmål!!!
I går starta han med morgonkåpe. Når han åt frukost bytta han til joggebukse og tskjorte. Det var berre ein midlertidig løysing, for SLIK kunne han ikkje gå! Så tok han på seg den grøne dongeribuksa si, og gensar. Tykte sjølv han var tøff! Så fin du vart, sa eg. Tøff, mamma! Tøff! Ok... Ja, tøff e du! :)
Så skulle me på butikken. I 13 minusgrader så seier det seg sjølv at anten dress utapå kleda eller eit lag under den TØFFE dongeribuksa. Og for at folk han trefte skulle få sjå den tøffe buksa så kunne han IKKJE ha dress! Så av med klea og på med ull underst; både under buksa og under gensaren. Og så på att med kleda...
Og sidan avtalen før me gjekk inn på butikken var at eg aksepterar INGEN sure miner, då blir det å sitte i bilen til eg er ferdig på butikken, så bar det på "håve utatte i bilen" etter ein ball som han ikkje fekk..  Så om han hadde hatt dress på seg så hadde det gått heilt fint, for det var ikkje så mange som såg han likevel... berre høyrde...!!! (Bilen var oppvarma og eg var inne på butikken i fire og eit halvt minutt, så ingen skade skjedd. Berre erfaring om at mamma gjev aldri tomme truslar!)
Guten var blid og sa unnskyld når eg kom i bilen. Han forsto settingen. Så eg spurde om me skulle reise til frisøren i dag. JAAA!! Eg elska jo flisølen eg, mamma!!! Så han fekk klyppe seg og bli endå tøffare, med raud lugg!! :)
Då me kom heim reiv han av seg kleda. Han skulle vera tøff fotballspelar, så han fann fotballshorts og drakt. Etter ein halvtimes tid fann han ein anna shorts. Den kledde han på seg istaden. Den drakta han hadde til den første shortsen passa ikkje til den "nye" shortsen. For drakta var raud og shortsen var blå, grøn og kvit. Nei, han måtte ha ei blå tskjorte. Ok.
Så skulle me på Kaupanger. Han fann seg endå eitt nytt antrekk. Lysblå, adidas bukse og gensar. Men ikkje med ull under. Så då vart det av og på att med kleda... Du kan ikkje gå med dei kleda du hadde istad då, Emil?? Nei, mamma. Eg MÅ ha desse! Kvifor det då, Emil? "Belle foldi!!!" (berre fordi) Ja, vel... Du får kle på deg sjølv... "Ja, da KAN eg, mamma!" Ja, det veit eg vennen... Du øver deg jo tross alt fleire gonger for dagen!!!!!
Kleskåpet er ALDRI ryddig! Han har kle overalt! Det er jo igrunn fint at han bryr seg om korleis han ser ut...  Og jammen er det mange ting ein kan krangle og diskutere over, så at han "jobbar" med kleda sine er heilt greitt. Kan rett nok vera LITT slitsomt innimellom, at eg aldri finn gode nok kle til han... Men OK. Han er ein racer til å kle seg sjølv! :)

Me får sjå kva kle morgondagen bringer!

Ha ei fin veke alle saman! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar