onsdag 18. september 2013

Heimedag...

Sit no her. Sat der istad. Får så ildt av å sitje for lenge. Så sofaen er ein god ven for tida. Men eg er snart lei av den merkar eg... Men klagar absolutt ikkje! Kan sitje ein heil dag og kjenne på ein liten tass som har det bra inni magen. Hadde eg sprunge rundt alle plassar og ikkje hatt ildt nokon plass så hadde eg sikkert ikkje kjent babyen min så godt som eg gjer no! :)
I dag er ein dag utan planar... Berre sånne vanlege ting som å vaske og brette kle, rydde sko på vaskerommet, koste opp all granulaten der ute (hadde eg samla i heile sommar og haust så kunne eg sikkert ha dekka 16-meteren på bana...), sjå at ungane har trekt opp rullegardinene og reidd opp sengene sine... Så har eg sjølvsagt sjekka nyheiter på diverse nettstader. Har skreve nokre linjer på norsk-oppgåva mi òg... Innleveringsfrist er 10.okt, dagen etter termin... Så eg prøver å bli ferdig litt før det... Men i dag var ikkje motivasjonen på topp. Så no står det ein bolledeig på kjøken, skal heve litt før eg skal bake dei ut til deilige bollar som ungane skal få når dei kjem heim frå skule og barnehage. Ikkje tru at mannen ikkje skal få, men han vil berre ha bollar med rosiner. Og det vil ikkje ungane. Og eg gidd ikkje dele deigen denne gongen, så i dag blir det vanlege kveitebollar(egentleg fastelavnsbollar)! :) Ingenting er vel som nybakte bollar! :) Berre lukta av det gjer at livskvaliteten aukar betrakteleg!
Og når det sit ein gjeng med ungar i sofaen for å sjå barnetv er det no kjekt å ha ein bolle å kose seg med. Så i dag vart det bollar som vart prioritert.
Passe fint bakevèr i dag òg. Håpar det held seg slik. Me skal jo på bana i kveld òg. Malene har trening i kveld; lade opp til siste turnering som er søndag.
I går hadde Anja kamp her borte; j11 møtte Jotun til ein jamn kamp der begge laga hadde mykje stang ut, og Jotun hadde mest flaks og hadde stang inn 5 gonger, medan Bjørn berre klarde 3... I regn og vind! I går var det skikkeleg haustvèr. Då var det ekstra godt at pappan her i huset laga varm og god graut til oss etter kampslutt! Sjølv om sjokoladekaka som vart seldt på kampen var knakande god, så er det ikkje det same å kose seg med sjokoladekake i sol og fint vèr, som når det ausar ned og ein må skunde seg for å ete opp kaka for ikkje at glasuren skal renne vekk...
Men regn og søle skapar mykje aktivitet for dei små, så dersom ein berre kler seg godt så kosar ungane seg! :)
Hausten er òg tida for å styrke immunforsvaret. Det er mykje sjukdom i barnehage og skule, og helst vil me no unngå å bli smitta; i allefall unngå dei verste epidimiane... Influensa og oppkast er typisk, men me gjer det me kan for å unngå det. Då er det heilt greitt med litt hoste og snår. Og forsåvidt vannkoppar... Det går i barnehagen no.. Kanskje eg forresten ikkje burde gje Emil noko som styrkar immunforsvaret hans då... Då får han dei kanskje ikkje. Hmm... Er jo i utgangspunktet veldig greitt å bli ferdig med vannkoppane, men håpar jo me ikkje får dei og baby på same tida... I allefall så får ungane ei teskjei Sambucol etter frukost, og ei skei med tran. Det har funka veldig godt siste åra, så me held fram med det! Den vinteren Emil var baby hadde me oppkast tre gonger, influensa med jamne mellomrom og elles øyreverk og anna... Då fann me ut at noko må me gjera! 

Så slik ser det ut ein haustmorgon på frukostbordet. Ungane likar det og det gjev gode resultat! :) Me håpar det funkar denne vinteren òg! :)
Veldig varierande vèr gjer at me frys litt, sveittar litt, blir litt blaute, går med litt for lite kle... Det er ikkje rart at bakteriane gjerne vil kome når kroppen ikkje er på sitt sterkaste! :)
Akkurat no skin sola inn stoveglasa mine(som forresten er nyvaska), så no får eg lyst ut ein tur.
Skal berre steike ferdige bollane fyrst! :)

Og slik går no dagen... Må setje på tørketrommelen, hive nye kle i vaskemaskina, hente Malene på skulen for det hadde ho så lyst til i dag...

Ha ein fin haustdag i september! Nyt den! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar