fredag 6. september 2013

MIN mage!!!

Brått er det fredag att! Kvar blir vekene av? Er jo i grunn eit godt teikn at tida flyg og dagane går fort... Særleg no merkar eg... Kva skal eg ha på meg i dag då? Har ikkje det største utvalet av kle og er i grunn lei av alle gravidekleda. Gler meg til å bruke vanlege kle att... Skal ikkje klage. Er veldig, veldig takksam for at eg har mogelegheita til å bere fram endå eit barn. Men når det er fire og ei halv veke att, så føler eg meg endå meir som ein kval enn eg har gjort tidlegare i svangerskapet. Kan nesten ikkje hugse korleis eg såg utan den tjukke magen. Som Emil sa: "Mamma, no er magen din større enn puppane dine...!" Du ser det ja, vennen...?? Og å gå på butikken med den svære magen, når kassadama slenger i trynet på meg: "Åj, såååå stor du har blitt dei to siste vekene!!!" Ikkje spesielt artig... Er det liksom lov å sei alt ein vil til ei gravid dame? Skulle eg slengt tilbake: Du har no vokse litt sidan sist du òg...!! Det føler eg hadde vore veldig uhøfleg av meg. Hormonane til oss gravide har sjølvsagt ein medverkande rolle for at me tek ting litt ekstra personleg kanskje... Men ho kunne like godt spelt "Nei, så tjukk du har blitt" av Ole Ivars. Eg VEIT eg er tjukk! Heldigvis har eg mogelegheiten til å vera tjukk akkurat no, og eg kjenner at ein liten baby har det bra inni magen min... Det er heilt fantastisk! Sjølvsagt når ein er van med å trene og vera aktiv kvar dag og no plutseleg ikkje vera det, så påverkar det humøret og "tjukkheiten". Men for i helv...tte, MÅ folk eg ikkje kjenner bry seg om KOR tjukk eg er?
Det er liksom MEG det er snakk om!
Fasinerande i grunn... Mange som kjem og tek meg på magen... Akkurat som det ikkje er MIN mage, men berre ein mage. Men det er faktisk meg. Hadde nokon tatt meg på magen når det ikkje var ein baby inni der så hadde eg banka dei!
Men, men... Kanskje eg ikkje skal fokusere på det... Kanskje dei eigentleg meinar å sei: Å, så heldig du er som kan bere fram ein liten baby! Eller; skulle ønskje det var eg som var gravid... Eller; så heldig ho er som får så mykje merksemd på magen sin!
No i ettermiddag var det ei som sa til meg: Har du berre FIRE veker att? Så fiiin du er!! Åh, sjølv om eg framleis føler meg som ein kval, og har ildt både her og der, har brennesot etter middagen så gjer det noko med meg! Tusen takk! :)
Som ei tikkande bombe; ver forsiktig med kva du seier til ei gravid kvinne!! :)
I kveld skal eg kose meg med eit glas Pepsi Max og nokre bitar fredagssjokolade, tenne stearinlys og kose meg med tre gull, og kjenne at det fjerde gullet snart vil ut til oss!
Eg veit eg er heldig!
God helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar