mandag 11. juni 2012

Home sweet home!

Dao e me konme vèl heimatte frao La Manga! Ha hatt ein kjempefin tur!! :) Og me ha faott lada batteridn vaore, adle samen! Fri tilgang pao basseng (og ikkje minst SOL) ei heile veka gjere godt for kropp og sjel! :) Vekao vart avslutta med dei etterlengta rastaflettene! Laurdaga e da market pao La Manga! Hundravis ao folk kjemme straumande te nedsarva boda med frukt og grønt, jukseveske, klokke, armband, leike, kle, ringa, sko og aaalt mule ein kan tenkja seg!! Og pao kåssi sia at detta markede sat da to dame so fletta jente! Malene sette seg fyst ned. Klar so eit eigg... Og so kom ho hi damao og drog med seg Anja... Gurimalla, tenkte eg... Detta kjemme te å bli liv..!! Og DA vart da!! Eg og Emil gjekk i mødlo jentene, og saog pao... Og ittekårt kom taorene... Fyst hjao Malene og so hjao Anja.. "So, so, you big girl, you don`t cry!!" Sorry, sorry... Men jentene gret, og eg og Emil gjorde da besta me kunde for å trøsta... Me fekk verkele merka at ein mao lida for skjønnheiten!!!! Itte ein goe halvtime va helvette øve for dei, stakkaradn! For da va ao eigen fri vilje dei sette seg ned! Eg følte meg ei stund so ei dårle mor, men eg spurde oppte fleire gonge om me skulde slutta, men NEI, dei skulde no ha dessa flettene!! :) Og ittepao va alt storvegs!! Bortsett frao at dei hadde grene og sveitta slek at dei hadde fullt ao solkrem i augene so svidde...
Men dao hadde papan faott overlevert leilegheiten atte, kom og henta oss, og me sette kursen mot Allicante! Dar fekk me handla litt pao eit megastort kjøpesenter!! Dar lyte me berra nedatte! SOO mykje fint, og da va ein utrule fin by!
Ekstra stas var da jo sjølsagt at dan dagen hadde dei utstilling ao pokalane te Real Madrid, so ein kunne fao stao attmed og bli teken bilde ao! :) Stas! (Sjøl om Emil hadde kjøpt seg Barcelona-smykke pao markedet før om dagen...)
Flyturen gjekk rimele greittt... Me va innom ein turbulens, og dao ekje eg mykje høge i hatten... Men da gjekk no heldigvis bra denna gongen òg...
Søndagsmorgon køyrde me heim frao Bergen itte å ha sove dar om natti. Og du verden so mange turista so e itte vegedn no! Og eg føstaor no; itte å ha vore i eitt turt, brunt og lite spennande land når ein ser pao vegetasjonen... Da e jo eit himmelrike å sjao fjedl, fjord, grøne tre, snø pao toppadn... Men ver so snidle: STOPP PAO EI UTKJKØRSLA Å SLEPP FOLK FORBI!!! IKKJE TA BILDE MED HÅNDI UT GLASET!! Skapa mange farlege situasjona! Og ikkje minst; ferjefolk; lat no for guds skuld dessa pokkers bubiladn bli sist ut ao ferjao!! Og detta va ein søndagsføremiddag... Tidle i juni,,.. E gla me e ferdige med ferien for i aor! :)
Stakkars vetle jentao mi, turka taore... Men jammen e ho heldig so ha ein vetlebror so Emil! Men "fjampebob-fijkant-caps"! Og resultatet vart veldig bra!! :)

Nydeleg utsikt... Solnedgang øve San Javier. Bassenget rett nedanfor altan, og stråndi nedom dar...

Me kosa oss med masse god mat. Her hadde me tapas til lunsj ein dag. Unga og vaksne kosa seg! :)


Ekstra fint e da å koma heimatte når da e so fint vèr å koma heim te! :) Nydle! Og eg fekk meg ein runde rundt Hjedlene i jaftes, og ein runde rundt Sandvikberget i kveld! Ahhh, mykje bedre enn denna joggingi nedpao La Manga... Endelsause flate i altfor mange varmegrade... Nei, takka meg te Lustrafjedli! :)

Dao e da kveld her, og eg ha akkurat takka ja te vidareutdanning te hausten. Spennande! :)

Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar