torsdag 28. juni 2012

Helg

No er eg klar til slektstreff i Feiga! Eg, mamma og pappa har planlagt dette sidan januar. Eg likar å stelle i stand til sosiale stunder, organisere, sjå at andre kosar seg og å treffe folk eg kjenner og ikkje kjenner. Pappa har mange slektningar frå Bergen sidan farfar var derifrå. Då pappa var liten gut i små sko, på garden i Feiga var det stor stas med Bergensbesøk. Slik var det då eg bar lita òg; stas med besøk frå Bergen. Dette er maaaange år sidan og me ynskjer å samle alle saman til ei mimrehelg. Mange kunne kome, nokre kunne ikkje... Slik vil det alltid vera. Men me som skal treffast i kveld gledar oss!!!:-) Og me skal få det kjekt! Regnet ausar ned i dag, men det skal gå bra likevel. Bergensarar er vande med regn... Håpar eg...:-) Kanskje blir det ikkje så gale... Me tek det som det kjem! Ryggen min er ikkje heilt fornøgd for tida så ein dag heime, burde eg jo ha brukt til rydding og anna husarbeid, men det får vente til etter helga... Håpar eg er bedre då. Har fått ei bekrefting på at det var nok eit "kall" at eg fekk mogelegheit til å prøve å jobbe i skulen. Der har ryggen min det mykje bedre enn i barnehagen. No er det att ei veke før det er sommarferie! Malene kan ikkje vente til me skal på ferie og kjøpe skulesekk til ho!!! Og til hausten har eg att berre ein barnehage-unge... Gurimalle så rart... Store, fine ungane mine!:-) Ha ei finfin helg alle saman!! Nyt den slik du likar det og slik at du får masse energi!:-) Anne Merethe

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    SvarSlett