søndag 3. juni 2012

Hola!!

Hola! Spansk og betyr Hei!! Hehe!:-) Me landa i Allicante i går ettermiddag. Flyturen gjekk over all forventning! Eg hatar i grunn å fly.. Skal eg liksom berre gje kontrollen til nokon andre??!! Likar best å ha kontrollen sjølv. Så egentleg burde eg jo holdt meg heime. For spanjolar i bil er heller ikkje akkurat ein situasjon eg har kontroll over. I 120 km/t...!! Men, men... Me kom oss til La Manga i halv sju tida. Mat på den "faste" restauranten var godt etter ei lang reise. Og den første eg møtte på var ein eg har gått i klasse med før. Og det var altså han som leigde den leilegheita me har leigd alle åra før, og som me gjerne ville hatt denne gongen òg... Men no skal me altså prøve ein anna leilegheit i ei anna bukt. Fint her òg. Men konklusjonen etter ein dag er at me saknar Thomas Mastre! (ikkje ein person, men det havneområdet me har budd før). I dag var der overskya då me vakna, men likevel 24 VARMEGRADER. Eg tok meg ein joggetur og me handla før me fann fram badekle. Egentleg kan me nesten hoppe frå altanen her i 2. etasje og ned i bassenget.. Og med litt tilfart hadde me nådd stranda. Men me tek heisen. Ned alle fem. Så må ein hente solbriller. Opp med den. Så må ein ha den andre solkremmen. Opp med den òg. Begge kjem ned. Så treng me meir drikke. Opp med ein til. Og nedatt. Og sjølvsagt; nokon må tisse... Opp igjen... Og nedatt. Og så fristar stranda. Opp og hente bøtter og spadar. Me går på stranda. Der var det brennmanetar!! Nei, me går i bassenget att. Og då blir me der. Til nokon må tisse. Også blir det middag. Og då var jammen kvelden komen... Me kosar oss i Spania. Masse nordmenn her. Sogndøler. Og oss. Mykje å sjå på. Artig å gjette på kva land folk kjem i frå. Tennissokkar i joggesko og mageveske; nordmenn. Her syklar damene i string-bikini. Berre det. Dei er frå Spania. Tykkjer eg ser det i Øyagata heime. Syklistar med hjelm, sykkelsko og solbriller; nordmenn. Sykkeltur til butikken liksom... No er ungane lagde. Eg sit på altanen og ser at sola går ned. Går den ned i vest her ög? Samme som sola vår heime? Haha, det er vel ikkje sol heime..?? Me skal ta ho med me. Trur det blir ein toblerone i kveld òg. Er liksom tursjokoladen det, når me er i Spania. På fjellet heime er det sjølvsagt Kvikk Lunsj. Kvikk Lunsj i Spania høyres heilt merkeleg ut. Slik som kjøttkaker her... Det sto på ein restaurant her at dei lagde norske kjøttkaker. Men, nei takk. Me kosar oss. Anne Merethe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar