mandag 25. juni 2012

Sommaren er komen!

No er det sommarferie... I allefall så er somaren komen (om det er somartemperatur kan vel diskuterast...), og tida flyyyg! Det er lenge sidan eg har fått tid til å sett meg ned å skrevet noko her... Av noko som kan nemnast så har eg jo fått ein fireårsgut i heimen! Emil er jonsokprinsen han, og nyt det til fulle! :) Fullt hus og stormande jubel! Det er kjekt med selskap, samle vener og familie til kaker og kaffi! Emil hadde det så travelt med presangar og leiking at når kvelden kom sovna han tvert!:) Søndagsmorgon spurde han: "E eg fila aol i dag òg??!!" Hehe, og det kunne me bekrefte!
Typisk oss her på vestlandet er jo at det skal alltid vera nok kaker. Og med nok så meinar eg; altfor mange! Så då panikken breidde seg om eg hadde laga nok kaker, så tok eg rett og slett å kjøpte ei til! Eg har faktisk aldri hatt kjøpekaker i ein bursdag før, men sidan eg skulle ha besøk på dagen og heller ville ha det enn å bake, så vart det ei nødløysing... Og sjølvsagt så eg det etterpå; eg hadde meir enn nok kaker!! Og no har eg altså kjøleskåpet fullt med kaker... Fire ulike sortar... Og kva gjer ein med dei når bursdagen er over og kvardagen er komen? Jo då, ein må jo ete litt... kvar dag... Uffameg! Det er noko drit å ha kaker ståande slik! I kveld tok eg meg ein kiwi. Men ei deilig sjokoladekake med masse ekte sjokoladeglasur, ikkje noko Toro-greier, står der og ventar på meg. Det veit eg. Og eg bør jo ikkje svikte ho. For eg bør jo ete kaka no, medan ho framleis er god. Og sidan Frode har hatt arbeidshelg og er på kamp i kveld, har eg ikkje fått meg ein einaste trimtur sidan før helga... Så nei; eg får heller ta meg ein kiwi til, og ringe nokon. Nokon som pratar lenge. Heilt til eg skal legge meg. For då kan eg ikkje ete samtidig. Ja, det var lurt! Eg ringer ein venn! :) Så kan eg ete sjokoladekake i morgon istaden! :) For så lenge eg ikkje et med dårleg samvittigheit, då er det ikkje usunt! Ein må berre lære seg å nyte godsakene i staden for å få dårleg samvittigheit for det! OK?
Og endå meir kaker blir det framover. I helga skal me arrangere slektstreff! Å, eg gledar meg veldig til å treffe slekt som det er leeenge sidan eg har sett, og nokon som eg faktisk aldri har treft! Er ein sosial person som likar å stelle i stand litt sosiale samankomstar. Det er så kjekt å sjå at andre har det kjekt og er glad for den jobben ein gjer! :)
Torsdag er det jo full fart i heile indre Sogn. Då er det Sognefjord Lerum Cup. Og det er fotballspelarar og ivrige foreldre og søsken med. Kampane er på Kaupanger, Sogndal, Hafslo og her i Gaupne. Alle skular, hotell, campingplassar og liknande er booka. Så her aukar talet på personar i kommunane med mange prosent! :)
Eg skal ta i mot lag her i bygda. Vera med å sørge for at dei får eit fint opphald her! :)
Sjølvsagt har me bestilt fint vèr... I allefall opphaldsvèr... Og eg reknar med at me får det som er bestillt....

Malene sa i dag at ho sakna varmen på La Manga... Det gjer me vel alle. Men det er fint å bu her og kunne reise på tur til Spania. Snart er det sommarferie på Malene òg. Ho syns det er litt urettferdig at Anja har fått ferie, men ikkje ho. Men no er me komne til nest siste veka til Malene i barnehagen. Det er rart å tenkje på. Til hausten er ho skulejente! Wow... Tida går såååå fort!! :) Minste jenta mi...
Og neste sommar har eg lærarferie, så då har me heile ferien til å kose oss på! :)

Ingen bilder på dette innlegget... Eg gadd ikkje gå ned for å hente mobilen... for å legge bilder innpå... Eg har gått i heile dag. No vil eg sitte.

Ha ein fin kveld! :)

Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar