søndag 1. juli 2012

Superhelg!

Torsdag: Eg måtte plutseleg ta fri. Kva finn eg på då? Vaskar hus? Nehei, i slekt eit flott vèr som var då så var einaste alternativ ein fjelltur. Kvar? Hmm... Molden låg der så forlokkande, så eg køyrde opp på Modlandsmarki og tok beina fatt... Sette på stoppeklokka for å sjå kor lang tid eg brukte... Så kan eg samanlikne seinare... Gadd ikkje bæra med meg vatn, for eg tenkte: "Det er vel rennande vatn oppi dar inkåstadn..." Men no veit eg: Da renne ikkje vatn dar!!! Burde jo ha tenkt pao da før eg gjekk... Eg gjekk i full fart opp og jogga nedatt... Og da gjekk mindre enn ein og ein halv time før eg va nedatte i bilen komen so da gjekk fint utn vatn... (SJøl om da hadde vore godt med ein skvett pao toppen...) Eg skreiv i boki og snudde nedatte... Og jammen treffe ein mange slags folk når ein e ute og gaor tur.. Flott å ha ein fjelltopp dar som ein kan "bruka" te so mangt... Noken vele slek so meg; ta ein trimtur med treningskle og joggesko. Noken teke da so ein dagstur med fjellsko, stor ryggsekk, matpakke og kanskje turstavar. Nokon anar ikkje kva dei går til; går ut frå bilen på parkeringsplassen med "flip-flop sandalar" og dongeribukse og skal til toppen... Og kanskje ei veske med mat i... Uansett så kan me alle "skryte" av at me har vore på Molden! :) Og ein fin tur er det no uansett! Eller forresten... eg veit ikkje om eg hadde tykt det hadde vore noko særleg å gått i lause sandalar opp til 1116 moh...
Fredag krangla ryggen min framleis... Så eg var heime. Har fått ryggøvingar eg kan gjera for å styrke den indre muskulaturen... Men eg har nok gått i sommarmodus og ikkje vore flink nok til å trene styrke. Det er så fint med fjellturar no, så ein gløymer styrken... Men NO skal eg skjerpe meg! :) Hatar å ikkje kunne fungere slik eg ynskjer! Fredags ettermiddag tok me båten til Feiga for å lage til sommar-slektstreffet. Eg delegerte bæring til andre, medan eg sto for planleggingen! :) Gjestene kom i 18- tiden og me kosa oss i det nye selskapsteltet! Er så lyst å fint om kveldane no, så det er nydeleg å sitje ute! Det regna, men det gjorde ingenting. Me hadde tak over hovudet.
Eg, Frode, Emil, Mats og Lilja køyrde båten heim til leggetid. Viktig med faste leggetider tykkjer eg. Jentene fekk vera att i Feiga med bestemor og bestefar, onkel Helgi og tante Kristine. Så når Emil og Lilja var lagde og Frode reiste til Sogndal for å sjå fotballkamp laga eg og Mats verdens beste potetsalat! :) Og den fekk me masse skryt for dagen etterpå!:)
Oppskrifta på den er verdt å dele: 16 kokte poteter, skårne i bitar, ein stor purre, 4-5 grøne epler i bitar, eit glas med sylteagurk, to beger med lettrømme, to posar med majones, safta frå sylteagurken. Rør i saman og nyyyyyt!!! :)
Laurdag hadde me laga til lunsj til alle gjestene; div spekemat, potetsalaten, grøn salat, grove rundstykkjer som mamma hadde bakt, og fine som eg hadde bakt... og litt anna vanleg pålegg. 
Natt til laurdag fekk Emil feber og ildt i halsen, så han og Frode måtte vera heima heile dagen. Det var jo veldig dumt. Men, men... Slik er det av og til.
På kvelden laga me i stand middag. Mamma hadde laga nydeleg gryterett og lasagne, Signy laga salat, og eg rundstykker. Til dessert vart det kaker og kaffi. Med quiz attåt! :) Så me hadde ein fin laurdag ilag. Synd for dei som ikkje fekk vera med på denne dagen! Eg og jentene laga bål nedi strandkanten, der me grilla oss marshmellows! Nam, nam!!! Me hadde egentleg tenkt å ligge i telt, men med ryggen min så var det nok lurast å reise rundt fjorden att, og heim til Gaupne.
Søndag var den store ryddedagen! Plutseleg var bubilen til Helgi og Kristine vekk, teltet tok me ned og båten vår reiste.. Det stilna i Feiga! Men me kjem plutseleg att!! :) For det er der me likar oss, alle saman!!:) Finaste plassen! Men Emil er framleis slarken så me sit mykje i fanget. Håpar han er på bedringens veg snart!
Kjedeleg for både han og oss andre at han er sjuk!
I kveld fekk eg meg ein trimtur oppi Hjellene. Fin tur, og godt for ryggen! Og eg tok styrketrening etterpå i kveld! :)
Ser eg byrja å skrive på dialekt, og har enda opp på rein nynorsk... Hehe!! Håpar det er forståeleg i allefall!

Ei veke no, så er det ferie, og leeenge til eg skal jobbe i barnehage att... Merkeleg å vite eit heilt år fram i tid kva eg skal... Og ikkje skal... Veldig rart å gje slepp på barnehagen, men no prøver eg noko nytt og ryggen min er veldig glad og klar for det! Det veit eg! :)


Ha ei fin veke!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar