torsdag 12. juli 2012

Ferietid!

Jøye meg for ein tolmodigheitsprøve det er å ferdast på vegane i indre Sogn om dagen... Sikkert andre stader i dette langstrakte landet, men sidan det lengste eg har vore den siste månaden er til Feiga, som ligg på  vakre sørsida av Lustrafjorden, så er det den eg kan uttala meg om... Det er nederlendarar, tyskarar, danskar, polakkar og fleire andre nasjonalitetar som prøver, sikkert så godt dei kan, å køyre bilen sin på desse smale vestlandsvegane... Og det krev alt av konsentrasjon trur eg, for om det kjem bilar bak så gjer dei ingen tegn til å ha lagt merke til det. Ei heller å gjere noko med det... Tenkjer nok at: "Flaks at eg er fremst i alle fall!!" Og det er ikkje mange plassar ein kan køyre forbi inni her... Me som har køyrt her maaange gonger, veit jo kvar desse strekkene er og girar ned før svingen og er klar.... Men SJØLSAGT so kjemme da jo ein tulling i mot dao...!!! (Dialekt kom inn for å få fram frustrasjonen...) Og det kjem nok ein del ord og uttrykk ut av munn min då... (Er jo datter til ein lastebilsjåfør og har køyrt rundt i sommartraffikken med han sidan eg brukte bleie... og fram til... tja, ikkje heilt til no, men i mange år i allefall... Ikkje noko gale om lastebilsjåførar, men poenget mitt er at eg har sett ganske mykje frustrasjon frå lastebilsjåførar, vanlege bilistar, bubilsjåførar...) Emil spurde: Mamma, kem seie du alt datta te...?? Høyre han at du tuta? Ser du han vinka te deg? (Han vinka ikkje, han vifta med armen)... So kjemme me pao sørsidao, og dan plassen da e lengst te utkøyrsla; dar treffe me ein danske... Ekje hjelpi å fao HAN te å rygga, so ein halve kilometer med rygging med Mamma Mia pao full guffe og tre unga baki... DA e sommarminne da!! Anja tykte forresten at eg var verdensmester i å rygga! :) Hehe! Me kom oss fram og kosa oss i Feigao, før me tok same runden heim. Eg vurderar å lære meg å køyre båt...!!
Slike dagar tenkjer eg på fjellet. Gje meg ein dag på fjellet i ro og fred, utan stress. Me går til me blir slitne, sit oss ned, går litt til, har med ein sjokoladebit, kosar oss på toppen, går nedatt og er kanskje skittne og blaute, men me er i godt humør og har fått masse frisk luft!
Sidan ungane er i ganske ulike aldrar så må me velje turar deretter. Me likar å gjere ting i lag. Ikkje slik at ein  må bli att heime. I helga var me på Fjellstølen, over Røneid. Fin, fin tur! Me gjekk over ei bru og leika Bukkene Bruse. Stas å få dramatisere eventyr! :)
I morgon satsar me på Fuglesteg. Frode har ikkje vore der så dersom det er fint vèr så blir det det. Og laurdag reiser me til hytta på Kringla. Det gledar me oss til. Har ikkje vore der sidan i fjor. Utfordringa der er å få Malene til å gå på do. Ho spør alle plassar me er, anten det er kjøpesenter, hotell, butikken... om det er vatn i do! For etter sist me var på Fuglesteg så hugsa ho at det er ikkje alle plassar der det er vatn i do... Så utedass er ikkje ein favoritt! :)

Bileter frå ein fin dag i fjellet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar