onsdag 18. juli 2012

Sommarkveld

No har eg sett meg på verandaen. Endeleg ein kveld det går an å sitje ute. Eg som kjøpte nye hagemøblar tidlegare i sommar er forplikta til å sitje ute ved kvar anledning. Eg har funne fram terrassevarmaren i tilfelle sommarkvelden skulle bli kjølig...:-) Me har no fått opp varmen tidlegare i dag. Me har gått rundt Feigefossen. Kan ikkje anbefalast for born under skulealder. Der borte får naturen fritt spelerom til å vekse uforstyrra.. Ingen beitedyr som kan ete ugras og busker, så å finne stien er eit heilt arbeid i seg sjølv. Eg vurderar faktisk å gåmtil angrep på naturen der borte på eigahand. For eg unnar verkeleg fleire å få kome seg opp på kanten der Feigeelva blir til foss. Ligge på kanten der og ta bilde neeeed. Kan vera lurt å halde seg fast i furua som står der, slik at ein er sikker på at ein ikkje blir reven med... Derifrå går ein vidare opp i skogen på fin tursti, men ENORMT med maur!! Så kryssar ein elva på ei heller råten bru... Uff, dem må nokon gjera noko med før den fell ned og ikkje kan brukast meir! Men kven? Dette må eg finne ut av. Turistane trur jo at me eig Feigefossen dei. Me set nede ved huset vårt og alle helser på oss, som om me skal godta at dei skal gå opp til fossen. Me nikkar og smiler tilbake!:-)God tur tenkjer me. Og ler av dei som tek på seg REDNINGSVESTAR før dei går opp... Nett som dei ikkje frys i hel dersom dei hugsar vestar... Men dei held seg flytande iallefall!!!! Fin tur og ei oppleving for ungane!:-) Og i kveld sovna dei fort! Takk for besøket, Gry Anita, fint du ville sitje ute på verandaen med meg i kveld! Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar