torsdag 5. juli 2012

Naturen vår...

Eg er berre så utruleg glad for den flotte naturen me har rundt oss her i Luster kommune. I heile landet forsåvidt, men eg vel å uttale meg om det som er nærmast meg sjølv... Meg og mitt veittu... Det er lettast å snakke om det! :) Ein kan kome seg høgt til fjells med berre å ta på seg joggeskoa og starte å gå, eller ein kan hive seg på sykkelen fyrst for så å starte oppstiginga litt lengre vekke, eller ein kan ta bilen nokre minuttar frå her; midt i svingen (les: Gaupne), og kome seg til andre tur/fjellområder. Eg vel ofte trimturar her i nærleiken. Bratte oppoverbakkar og så "premien" bratte nedoverbakkar. Ein kan jo velje kor lang tid ein vil bruke, men som oftast så har eg fleire ting eg skal gjere i løpet av ein kveld, så ein god times tid er det eg unnar meg. Kvaltitetstid. Ein trimtur til Molden kan ein ta; og få eit fantastisk utsyn over heile Lustrafjorden! Der gjekk turen i dag. Med vond rygg er tipset frå lege; gå, gå, gå i fjellet og i skogen! Og der var på turen nedatt derifrå eg kom på ein god idè... tykte eg sjølv då... "Nedoverbakke-løp"!! Mykje lettare for alle å bli med på! (men ein må jo sjølvsagt kome seg til toppen først då...). Eller både oppover og nedoverbakke-løp... For å tilfredsstille alle liksom! :)
Og dersom me tek båten eller bilen på sørsida av Lustrafjorden så kan ein gå td rundt Feigefossen. Ein fantasisk tur, der ein kan sitje på kanten der elva blir til foss og sjå 218 m rett ned... Men hold deg fast!!!! Derifrå kan ein gå vidare innover dalen, og over brua, ned til Bergheim eller oppover på venstre sida av elva; og opp til Feigedalen. Det vil eg prøva i sommar. Er så flott natur der oppe!
Naturen i Mørkridsdalen er òg fantastisk og verdsskjent! Der har eg vore mange gonger, og har som mål å gå i år òg! Men tida går så fort, og plutseleg er sommaren over... Det er maaange mogelegheitar rundt meg! Og ungane likar å gå turar, og ferien byrjar i morgon så me er snart klare! :)
Emil skal berre feire barnebursdag i morgon, og SÅ blir det ferie!:) Store guten min... I dag reiste han til barnehagen på sykkel uten støttehjul for fyrste gong!! Så stolt! Er sånne milepælar som gjer at me ser kor store ungane blir! :)

No skal eg pynte kaka med nonstop og seigemenn!! Mmmm...

Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar