onsdag 25. juli 2012

Oslo

Sidan me var i Spania i juni var me egentleg ikkje meinte på noko meir ferietur i år... Men sidan vérete har vore så som så, så vart utfartslysta litt for stor. Omsider klarte me å bestemma oss kvar me ville og kortid me ville reise. Oslo. Ville me ha leilegheit eller hotell? Det vart hotell. Tenk å stå opp til ferdig frukost kvar dag. Tre dagar. Minuset ved å ligge FEM stk på EITT hotellrom er jo at alle må/bør legge seg samstundes. Og ikkje særleg seint sidan me skal fungere dagen etterpå. Og alle vaknar på same tida om morgonen. I gårkveld sat Frode på rommet, medan eg fekk ta ei økt i treningsrommet her. Ikkje særleg spennande utvalg, men skal ikkje mykje til for å lette samvittigheita i denne ferie-is-brus-hamburgertida...:-)I kveld er det min tur til å sitje inne medan Frode får ta seg ein liten joggetur. Og det er i slike stunder ein er ekstra glad for at nokon fann opp internett og ipad...:-)Kunne jo ha lese bøker eller bladet som eg har med meg, men sidan me har gått ute i heile dag har eg ikkje fått meg meg nyheiter eller noko. No er eg oppdatert. Og eg har oppdatert meg på Tusenfryd. Gledar meg til å ta bilder av alt dei har der...!! Nokon må jo ha den oppgåva òg...:-) Er skikkelege turistar når me er på tur. I dag skulle me fyrst velje parkering. Kl 20.30 i kveld, då me køyrde ut av parkeringshuset og måtte betale over 400 kr så skjønte me kvifor det var så lyst og fint parkeringshus, med gode plassar og til og med planta tre der inne... Men det var i allefall sentralt å parkere på Aker brygge!!:-) Sjølvsagt må me sjå på Slottet når me er i hovudstaden. Og me handla skulesaker til skulejenta vår. Emil ville ikkje på leikebutikk. Men ZARA vart han hoppande glad for å få inn på... Motebevisst han der! Etterkvart vart me slitne av å gå så masse, så sightseeing med buss var tingen! Utstyrt med øyreproppar til infoen, kart og fotoapparat på toppen av ein toetasjes buss... We love Norway!!:-) Hehe! Men moro for liten og stor. Litt lærerikt òg faktisk. Ungane sovna fort i kveld. Me er klare til Tusenfryd i morgon... Mange inntrykk å fordøye for desse små. Heile vegen frå Gaupne til Oslo sat dei og følgde med. Kva er det der? Kvar er me no? Her har me vore før.. Sjå der! Eg er av den meining at born har godt av å kjede seg litt i blandt og lærer meir av å få med seg det som skjer rundt dei, enn å sjå film frå a til å... Det krev litt aktivisering frå oss vaksne, men me må sjå på det som kvalitetstid. Når ein kjem litt opp i skulealder og skal ha geografi er det inga ulempe å ha følgt med når me har køyrt på tur... Trur eg. Det er faktisk deilig å sitje og høyre på musikk og berre sjå på landskapet som fer forbi. Kanskje har det forandra seg sidan forrige gong me køyrde her? Det kan bli slitsomt og det kan bli kjedeleg. Men, men... Sånn er det av og til.:-) God natt Oslo!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar