mandag 12. mars 2012

Måndag

E so kjekt når vekao bjøna som ein rakett!! :) Ungane sov til klokka passerte 07 og kom krypande oppi senga til meg! Og sidan det er måndag og eg ikkje byrjar så tidleg så hadde me tid til å ligge og kose litt før me sto opp. Det er ein fin start på dagen, det! Kvar og ein av ungane har god tid til å finne kva dei skal ha på seg. Det er ikkje hjelp i kva eg legg fram til dei, for dei er ganske bevisste på kva dei vil gå i og kva dei IKKJE vil ha på seg... Alle tre er faktisk ganske like sånn... Utan at eg veit kvifor... "Mamma, du veit vel at rosa og raudt IKKJE passa isamen??!!" "Mamma, eg ekje kule med danna, eg må ha dan andre..." "Mamma, eg ha INGEN kle å gao i!!" What??? Då lyt mor til med litt alvorsprat; me er jammen heldige som HAR kle. Me har masse å velje i! Me har faktisk så masse kler at me ikkje klarar å bruke alt!!! Snakk om luksus! Særleg Malene som har arva masse og som får nytt i tillegg... Men i dag gjekk påkledningen fint òg. Alle fann noko brukande å ha på seg som kunne passa til dagens gjøremål. Alle unntatt meg sjølv... Trudde jo at eg hadde klart det, i og med at eg hadde hatt på meg den nye strømpebuksa til 300 kr, kjole og ein jakke... Men for ein dag!!! Dette er eit problem som ingen mann kan forstå, men for oss damer som må gå med ei strømpebukse som skliiiiir ned heile dagen blir det etterkvart uutholdeleg!! Går og dreg diskret opp den jævla strømp`issen heile tida!! Og for ein lettelse å koma heim og endeleg får tatt av seg det irritasjonsmomentet! Og når gubben hadde laga middag, vaska ventilatoren, kjølerommet og vaska ei maskin med kle så var det fullkoment!! :) Alt eg hadde å gjere etter eg hadde ete middagen og gubben reiste på treningskamp(Ja, no er visst sesongoppkøyringen i gang...), var å rydde oppatt og lese avisa. Så ville me ut! Eg og ungane tok kvar vår sykkel, ein ball og godt humør med oss på kunstgrasbana som endeleg er bar, for å spele litt fotball! :) Me sparkar og spring, framover, bakover, bak mål, inni mål, ler, dett og reiser oss oppatt! Emil skratlar og spring, Malene ler så hjerteleg når ho ser at ho meistrar og Anja ligg i latterkrampe på bana fordi småsøskene ikkje skjønnar ein einaste regel og ho ser at mor har masse å lære dei når dei startar med miniputt-trening!! Og eg ler eg òg! Så moro det er med fotball! Pokker at eg la opp!!! :) Men, men... No har trena Anja sitt lag sidan dei starta med miniputt, og eg har sagt eg har lyst å trene Malene sitt lag òg! Det er så kjekt og det gjer meg så mykje!!
Det gjer meg mykje på ein anna måte å få ein heil sal med spreke spinningdeltakarar til å gje alt dei kan, òg! Kjempekick!!!:) Eg styrer musikken, eg ropar, eg sveittar, eg prøver å vera motiverande, eg gjer alt! Og eg ser at dei òg gjer alt! Då klarar me endå litt til! Rett og slett moro!! :) Overalt eg høyrer musikk no, så tenkjer eg på om det er noko eg kan bruka i neste spinningprogram!
Så no sit eg ved pc`en og lastar ned musikk, oppdaterar meg på nyhender og skriv nokre ord her! I morgon er det ein ny dag! Og eg gledar meg til å sjå kva den bringer!:)
No skal eg innom kvart rom og gje alle tre gulla mine kvar sin suss på kjaken! Det lovde eg dei før eg reiste på trening, og besta skulle legge dei! (Tusen takk til besta som kunne steppe inn som barnevakt! Det er i grunn i mot mine prinsipp at eg skal bruke barnevakt for at eg skal trene... Så viktig er eg ikkje! Men akkurat i dag vart det slik sidan det plutseleg kom ein treningskamp med i bildet òg).
Ha ein fin kveld alle i hop! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar