mandag 26. mars 2012

Påske

Det nærmar seg påske no ja... Alle har eit forhold til påsken. På ulike måtar. Det er jo ei høgtid. Men det er liksom ein sånn "milepæl" òg... Det er alltid snakk om "før påske", "fram til påske", "etter påske".. Då skal alt skje liksom. Men kva med I påsken då? Kva skal me finne på då? MÅ me gå på ski i påsken? Alle snakkar jo om ski i påsken... Men eg for min del, har vore på Heggmyrane opp til fleire gonger i veka gjennom vinteren og er no klar for vår og sommar! Kanskje det blir ein tur på Sognefjellet for å vera sosial, men ikkje fordi eg absolutt vil gå på ski! Nei, eg vil heller ha ein tur til Fuglesteg td, UTAN ski, grille i sjøkanten i Feiga, styre i hagen, høyre ungar som leikar ute i gata, hoppe strikk med jentene... No har me hatt ein fin vinter og no er me klar for ein fin vår! :) I går sendte eg jentene, som hadde kvar si venninne på besøk, ut for å hoppe strikk. JA, ropte dei og sprang ut med strikken i mellom seg. Så gjekk det eit par minutt før dei kjem innatt i døra og ropar: Mamma!!! Kåleis hoppa me egentle strikk???!!!! Så gjekk det jo opp for meg at dei KAN jo ikkje hoppe strikk! Det var jo det viktigaste me dreiv med når eg gjekk på skulen. Eg hugsa mamma kjøpte sko til meg, og eg måtte prøvehoppe med dei før eg kunne bestemme meg om eg ville ha dei eller ikkje! Dei kunne ikkje vera for glatt såle på for då glippa jo strikken, og det kunne ikkje vera for masse mønster for då hengde strikken! nei, dei måtte vera akkurat passe! For det var jo alltid eit mål å vera best! :) Konkurranseinstinktet har alltid vore i meg...!!:) I alle fall så vart det hopping på både meg og jentene då! Og moro var det! Hey, kanskje det skal innførast på treningssenteret? Strikkhopping ein times tid! Glimrande trening! No er eg godt i gang med spinningtimane mine og eg diggar det! Det er SÅ moro!!! Får eit ekstra kick når eg ser korleis folk tek seg ut på timane mine! Sjølv kor stiv eg var i beina i dag, etter to turar i oppoverbakkar i går, så blir ein berre SÅ motivert!! Kom og bli med alle som vil!
Var det påsken eg egentleg snakka om, ja... Ellers i påsken har eg tenkt å ha masse kvalitetstid med familien, både dei her heime og dei andre me har rundt oss! Håpar på litt besøk i påsken. Likar å lage til litt mat, kaker og hygge!
Men no skal eg ned å ta meg ei banan! Eg kjem innom att for å ønske dykk god påske! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar