onsdag 28. august 2013

Bokser og flasker og sånt.. :)

No er skuleåret mitt starta òg. Gurimalla, eg lurer på om eg har teke meg vatn over hovudet... Kanskje det blir litt mykje med seinart ein liten baby, og så eit fullt studie i norsk; sjølv om det er berre på nett... Eg hoppar i det og prøver. Så ser eg korleis det går. Det er ikkje noko nedtur dersom eg ikkje klarar å halde fokus på det dette året. Då tyder det berre på at det er noko anna som skal ha fokuset mitt denne vinteren. Fyrste leksjon vart lagt ut i dag, og fyste innlevering skal skje innan 5.sept. Så det er ikkje så lenge til... Hadde tenkt å byrje i dag. Men har ikkje byrja endå.... Skulle legge saman kle i dag òg, før jentene kjem heim frå skulen og Emil frå barnehagen... Men det har ikkje vorte endå... Kanskje eg rekk litt etter eg har skreve her...
Jentene har vore på fjelltur i dag, i nydeleg haustvèr; som er restane etter sommaren trur eg.
Dei pakka med seg matboksar, tursjokolade og litt god drikke på flaska si. Ingenting er vel som litt saft i fjellet! :)
Men desse flaskene og matboksane... Eg trur eg kan bli GAL av dei!! Matboksane tek så stor plass i oppvaskmaskina; passar liksom ikkje inn verken oppe eller nede. Og med to-tre boksar kvar dag så seier det at det blir litt vask av dei. Og eg har TO skuffer fulle av matboksar i alle slags storleikar og variantar; prinsesser, barnetv-boksar, tupperware, skiforbundboksar, idrettslagsboksar... You name it! Så var det det forb.... flaskene!!! Når alle skal ha flasker til trening og innimellom på fjellturar så blir det litt vask av dei òg. Men eg gidd liksom ikkje ta ei flaske, og ikkje når det er komen to i kø på disken heller... Nei, eg håpar dei vaskar seg sjølv eller at nokon andre gidd vaske dei... Ein kveld var det kome NI flasker på disken som INGEN hadde vaska, så då måtte eg berre bite det i meg! Tutar og sugepatentar i alle slags variantar. Åhhhh!!! Hat!!! Men, men... Eg kom meg i gjennom det, og har bestemt at det KUN skal vera ved speseille anledningar at det skal vera saft på dei flaskene; elles er det vatn! Då blir reinhaldet litt lettare og hormonane mine flyg ikkje i vinkel!! :) I dag er eg førebudd på saftflasker som skal takast i kveld. Elles blir det mange dagar til; og saft som har stått i fleire dagar i eit tett flaske... Æsj!! :/
Gledar meg til å høyre korleis dei har hatt det på fjelltur i dag. Saknar å gå i fjellet på denne tida av året... Men det tek eg att til neste år! :)
Nei, no var det den haugen med kle då... Ingenting har blitt vekke medan eg har skreve her, så alt ventar på meg! :)
Har vore i Sogndal ein kjapp tur i dag òg; handla litt kle til vesle babyen vår som me ventar på. No trur eg at eg har alt, så den kan berre kome! :) Om nokre veker! :) Me gler oss!! :)

Anne Merethe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar