torsdag 22. august 2013

For tida heimeverande...

Heimeverande for tida. Held på å flyge på veggane. Er ikkje så godt van med å liksom ikkje gjera noko. Likar best å ha noko å styre med. Og likar helst at kroppen vil det same som meg. Av gode grunnar(heldigvis) så vil ikkje kroppen alt som eg vil. Så no øver eg meg på å gjere det som kroppen vil. Den seier fort i frå dersom eg gjer noko eg ikkje burde.
Hausten er i gang, skulestart er unnagjort og jentene har vore på skulen i fire dagar no. Ettermiddagane har gått til fotball og å legge bokbind på skulebøkene til jentene. Det er liksom ein eigen sjarm dette med bokbind... Trur eg aldri kjem til å få til å legge det på fint. Men, men... Så lenge det funkar så får det halde.
Dagane går med til husarbeid i slow motion. Og når ein føler heile huset burde "reviderast" så er det ganske frustrerande å ikkje få gjort alt, og liksom bli ferdig. Men, men... Tek meg ein tur på butikken snart trur eg.
På Spar stiller eg meg spørsmålet; det er nyopp-pussa der, men likevel har dei ikkje fått til ei løysing på kvar dei skal ha bæreposane sine!! Dei ligg i stygge øskjer PÅ GOLVET! Det må no gå an å få dei litt høgare opp slik at for eksempel gamle og gravide(les: eg) slepp å bøygde seg heilt ned på golvet for å få tak i ein pose! Eg betalar glatt ei krone ( eller kva det kostar) på Prix for å få den levert til meg!! Elles er butikken super og frukt og grønt disken deira gjer at eg handlar all frukt og alle grønnsaker der! :)
Salaten der er òg veldig god, og fristande når ein går heime og har ete skive til lunsj alle dagar. Så eg trur at lunsjen i dag blir ein salat! :) (Då treng eg ikkje pose heller... :))
Nydeleg vèr i dag, sola er heilt magisk på korleis kroppen fungerar! :) Berre legg merke til det!
Der var posten komen òg, ja. Då blir det lunsj og avis ute i sola i dag. Så får me sjå om husarbeidet blir vekk medan eg kosar meg. Det er no lov å håpe... :)
Ha ein fin torsdag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar