søndag 18. august 2013

Husmor-søndag

Roleg søndag. Regnet høljar ned. Det finst ikkje dårleg vèr, berre dårleg vèr. Ein må berre tenkje positivt når du veit at ein skal på fotballturnering i fleire timar, og ein må finne fram ullunderkle, støvlar, regnkle i fleire sett og ekstra motivasjon for å stå ute! :) Heldigvis er mi turneringsjente veeeldig klar for turnering uansett vèr så det var no i grunn me vaksne som hadde fokus på vèret. Særleg eg, for eg har ikkje lenger jakke som går rundt meg... :/ Magen er for stor og jakken er for liten. Så eg måtte bli heime i dag. Og alle ungane var ute av huset... Kva i alle dagar finn eg på ein heil dag åleine?? Er ikkje van med det. Og likar i grunn best å ha ungane med meg! :) Men jammen har me godt av det, både dei og eg, at me ikkje er med kvarandre heile tida. Så eg starta dagen med å setje på ei vaskemaskin med kle... Den går dagleg. Er heilt borti natta så mykje kle me vaskar! Det har sin pris å vera ein aktiv familie! Anja var på trening tre gonger forrige veke, så der går det ein del treningskle. Frode var vel minst like mange gonger, så der hopar det seg opp treningskle. Malene hadde seg ei treningsøkt og Emil er vel generellt sett ikkje så veldig flink til å halde kleda reine... :) Det har vel noko med alderen å gjere, og det er no eit sunnheitsteikn at kleda blir godt brukte! :) I tillegg så vaskar eg handdukar!!!! Maaange!!! Me prøver å halde oss så nokonlunde reine alle saman. Så vasking, legge saman og legge på plass kle, tek mykje tid. Og det har eg tid til i dag. Men så då?
Då eg hadde sett på kleda la meg på sofaen for eg har i grunn fått beskjed at når eg har anledning så kan eg legge meg ned og slappe av litt... så eg gjorde det... i 30sek kanskje... så fann eg ut at gjærbakst smakar no godt når ein har vore ute heile dagen, så eg smelte saman ein deig medan The Voice underholdt med fengande musikk! :) Så sette eg meg nedatt litt... Så rydda eg litt på romma til ungane...Så sette eg meg nedatt. Men så var deigen heva og klar til å bakast ut til skillingsbollar.
Så var kleda klare til tørketrommelen. Og dei som var der måtte brettast. Og så var det steiketid, og litt facebook-tid.
Og no er det middagslaging... Medan eg skriv her.. Må nett skrelle gulrøter... Pleier egentleg ikkje ha gulrøter når me har kjøtkaker, for eg hatar kokte gulrøter. Sjølv om det er veldig vanleg å ha kokte gulrøter så har me heller brokkoli og blomkål til... Men i dag hadde me ikkje det så då blir det gulrøter. Men IKKJE kokte; nope... Eg tenkte eg ville wokke dei istaden. :)
Plutseleg har jo dagen gått, sjølv om eg føler at eg ikkje har gjort så mykje... Har jo ringt og høyrt korleis det har gått på turneringa. Tykkjer det er kjedeleg å ikkje vera med. Er noko heilt spesielt med desse fotballturneringane! Engasjement, campingstolar, pølser, brus, smil, glede, nokre tårer, tap og vinn... Veldig sosialt! Ta ein tur sjølv om du ikkje har nokon som er med å spelar! Du treff garantert nokon du kan slå av ein prat med! :)
Må nett kjenne om potetene er kokte...
No kjem faktisk sola gjennom skylaget, og lyser opp ettermiddagen. Eg ser bilar med blaute ungar kjem heim etter endt turnering. Mine kjem nok snart dei òg. Til ferdig middag og ferske skillingsbollar til dessert. Så må me gjere klare skulesekkane til morgondagen. Då er sommarferien over. Haustferien er neste "pause". Blir spennande å sjå korleis haustferien blir... :) Kanskje er me ein meir i familien, eller kanskje går me framleis og ventar... :)
Eg har no i grunn hatt ein fin dag, sjølv om eg har vore åleine heile dagen, og snakka med meg sjølv store delar av dagen. Jammen er eg god til å svare... :)
No blir det ettermiddagskos, legobygging, barnetv i sofaen heile gjengen og opplading til skulestart! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar