lørdag 24. august 2013

Mormor og dei åtte ungane på kino

Kan ein liksom gjere som ein vil med "Mormor og dei åtte ungane"? Det virkar slik. Eg og dei to yngste var på kino i dag. Gleda meg nesten like mykje som dei til kino, for slik eg hugsar mormor i Anne Cath. Vestly sin figur, og alle dei søte ungane i den vesle hytta i skogen så kom dette til å bli ei fin oppleving for ungane mine. Men allereie frå start forsto eg at dette handla ikkje om ei mormor i ei hytte... Nope. Dette var ei mamma som hadde tre ungar, som var flytta saman med ein gubbe som hadde fire ungar. Ikkje så oppsiktsvekkande no for tida kanskje... Dei budde då i ei lita blokkleilegheit. Så det var jo ein moderne vri. (Den åttande ungen var i mora sin mage, og vart fødd på slutten av filmen..). Men far i huset, som forresten heitte Are, hadde kjøpt ein sånn der gammal "Folkevogn-lastebil", lyseblå. Så det vart plutseleg gammaldags att... Ungane sat i karmen bak, og framme sat dei utan bilbelte.
Mormora møtte me fyrst der ho sat på ein gamleheim, og skulle vera lika gamal som Anne Cath. var på si tid... Med skaut og var skikkeleg gamal... Mine ungar forbind mormor med ei dame som jobbar kvar dag, har fritidssyslar og heng med på teknologien. Slik var ikkje denne mormora. Ho rømde frå gamleheimen og dottera hennar hadde ikkje fortalt at ho hadde flytta saman med kjærasten sin, som liksom by the way hadde fire ungar frå før... For sånt var nok vanskeleg å fortelje til ei såpass gamal dame.
Ein blanding av moderne og gammaldagse hendingar, mange scener med sang og dans gjorde at dette vart ein ok film for meg. Ikkje meir enn det. Den var passe lang; litt over ein time. Ungane tykte det var ein fin film. Dei har jo ikkje den orginale å samanlikne med. Songane var koselege avbrekk.
Tja... veit ikkje kva meir eg skal sei. Alltid koseleg å finne på noko med ungane, og kino med litt godteri og popcorn er jo kos! :) Så me hadde ei fin stund, og hadde noko å gleda oss til på føremiddag, og noko å snakke om i bilen innatt.
Kino er fine greier det.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar