onsdag 14. august 2013

Hausten

No er likso kvelden før kvelden... Emil skal til att i barnehagen imorgon. På ny avdeling og greier. Det blir veldig kjekt! Men rart for han òg... Og for oss... No har me hatt ferie sidan i juni og så plutseleg er ferien over. Så i kveld har me funne fram sekken, bytekle, regnkle, sett om skoa passa... Og om innskoa passa... Sjølvsagt gjorde dei ikkje det. Og etter kl 20 er butikken stengt og me burde ha tenkt på det før... Me får ta det i morgon. Då får me sjekke om skule-innskoa til jentene passar òg då, slik at me eventuelt kan ta det i same slengen... Og om haustjakkane passar, og om me har joggesko og gymsko og goretex og støvlar og... Gurimalla så mykje så mykje som plutseleg må vera klart når det heiter HAUST! Eg stiller meg spørsmålet: Må alt vera nytt? På butikkane å dømme, så må det vera det. Men dersom inneskoa frå i vår passar i haust, så må det vel kunne gå an å bruke dei? Eg har snart ikkje plass til fleire sko på vaskerommet heller. Så eg trur eg berre må bestemme for handelstanden at alt treng ikkje vera nytt alltid. OK?
Vinteren kjem jo alltid så himla fort òg, så eigentleg burde eg vel handla vinterkle no òg då?? Uff, nei... Eg vil ha fleire dagar med sommar. Fleire veker i grunn!!
Sikre teikn på at hausten er i annmarsj er at det blir kaldare om kveldane, eg må skru persienenne tidlegare att, tempurmadrassa vår blir hardare og hardare; les: det blir verre og verre og snu seg for ei temmaleg (i allefall no) overvektig dame, med for tida dårleg bekken. På denne tida kjem vevkjerringane innnomhus, fotballtreningane startar oppatt og det blir meir aktivitet rundt i bygda att. Ikkje minst kan ein tenne stearinlys att!! Eller dvs, at eg tenner no stearinlys heile året, men det blir ekstra koseleg no om hausten. Og sjølvsagt litt dyrare... :) For fyttirakkaren kor fort enkelte lys brenn opp... eller brenn ned... Kva skal ein sei? Brenn lysa ned? Eller brenn me dei opp? Du skjønnar kva eg meinar... Dei brenn opp, nedover... :)
No har Emil to dagar i barnehagen og me andre skal styre heime, så startar skulen oppatt på måndag og då er det eg og Frode som skal ha nokre dagar heime. Han fekk sein ferie og blir difor heime litt til! :) Då kan me ordne klart til vesle nurket som kjem i løpet av hausten. Så hausten er ei fin tid, og ekstra fin blir den nok i år! :) Med eller utan stearinlys, med eller utan innesko, anten eg får snudd meg i senga eller ikkje...
God barnehageoppstart i eitt nytt barnehageår til alle barnehageungar og god skulestart til alle skuleungar og foreldre når måndagen kjem! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar