fredag 16. august 2013

Sogndal

Regnvèrsdag. Kva finn me på? Me tek ein Sogndalstur. Passeleg aktivitet det. Er jo alltid noko ein treng. Og som nemnt så passa jo ikkje inneskoa til Emil så det måtte jo han ha. Og eit lite kafèbesøk er jo koseleg. Litt av ei overrasking. På gode gamle Domuscafeen. Anja bestilte seg salat. Og på denne kafèen har salaten vore laga på denne måten i alle år: Kinakål heilt opp til kanten, ferdigkutta paprika i raudt, grønt og gult oppå der, så litt ost og skinke på toppen. Og det var det me trudde me skulle få. Men DER tok me feil; Domuscafèen har oppgradert salaten sin til nye høgder! Der var det så mykje rart oppi at me er ikkje van med slik høgdeforskjell! Anja bytte den vekk med min baguette. Og eg åt pommesfritsen til Frode. Flott med urbane salatar, men for eit sjokk!!!! :)
Me vart no mette alle saman og hadde opplevd noko nytt i Sogndal i dag!
Så var det litt bytting av varer og litt handling.
Fann ut at eg trengde ein topp til dei siste 7 vekene av dette svangerskapet. Fann ein som eg var ganske fornøgd med. Ville byte når eg kom heim, slik at eg kunne bruke den heime.... Men trur du ikkje alarmen hengde på framleis?????? Åhhh!!! Sååå irriterande!! :/ Kan jo ikkje akkurat går rundt med ein alarm midt på magen... Den blir liksom endå meir tydeleg på ein gravidtopp... midt på magen... Men, men... Då får me ta oss ein tur til, til Sogndal då! :) Ein dag! :)
No er det fredagskveld, pepsi max og litt sjokolade i skåla! God helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar