lørdag 31. august 2013

Laurdag

Laurdagskveld.
No sit eg i sofaen med dei tre gulla mine (pluss ein liten i magen som gjer alt han/ho kan for å få mamma til å stryke over magen.. :)). Endå ein dag som har gått med til fotball. Anja har vore med på Lærdalsturneringa i fotball med j12, og me andre har heia. Ho og Frode reiste inn fyrst, me andre tok det litt meir med ro på morgonkvisten. Men me sette kursen mot Lærdal etter ein liten handlerunde i Sogndal så me fekk sett andre og tredje kampen. Tre kampar i dag og tre i morgon.
Jentene har vore vore flinke i dag, og det gav tre uavgjorte resultat! :) Håpar på endå eitt hakk intensitet i morgon slik at det blir seier! :)
Etter turneringa var det innom på Kaupanger ein tur for å levere bilen som me har vore så heldige å fått låne siste veka. Og då var bestemor så snill at ho laga middag til oss! :) Me har jo eit bursdagsselskap som skal førebuast til i morgon så då sparte me tid på å få ferdiglaga middag! :) Tusen takk, mamma! Nydeleg saltakjøt! Sjølv om brennesot for min del, gjer at eg liksom ikkje blir heilt ferdig med middagen sjølv om eg går frå bordet...
Så bar det heimover i audien (og me gledar oss forresten heilt villt til me får nye Touranen vår!!!). Anja vaska badet, eg og Malene pynta kaker, Emil bytta kle(for n`te gong i dag...) og Frode støvsugde og vaska golva i heile huset! Teamwork!
No er stearinlysa tente, me kosar oss i sofaen før leggetid.
Så er me klare til å feire bursdag i morgon. I allefall eg og Malene. Fyrste innrykk kjem kl 12. Så med andre ord så er dagen i morgon òg prega av Lærdalsturnering og selskap. Travelt med bursdag, men veeeldig kjekt! :)
Måndag er dagen då Malene blir 7 år! Ho gledar seg masse, masse!!:)

No er det straks leggetid, sjølv om melodi grand prix jr fristar meir enn senga akkurat no...

Fin laurdagskveld alle saman! :)
Malene har pynta prinsessekaka si!

Jentene varmar opp før kamp!

Emil kosar seg med pizzabolle i bilen på ferjekaien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar