fredag 10. februar 2012

Helg! :)

Det som er så fint med helg er at ein set ekstra pris på den når ein har ein travel kvardag! Plutseleg kjem desse fredagane! Og det er eit godt teikn at tida går fort. Då har ein ikkje mykje tid til å kjede seg! Husvasken tok mannen i går, medan eg og ungane spelte Elias lotto! Ein kan kanskje lure på kor grundig han vaska dersom han vart ferdig etter me hadde spela lotto. Men det er det som er så fasinerande med born; repetisjonar er ein god ting! Helst maaaange repetisjonar! Så når me hadde spela lotto mange gonger, så var husvasken unnagjort!  Og då er det så godt å kome heim fredag, etter  ein "opplev- skidag, skisko, skistavar, sjokoladar, kakao, pølser på termos, rompebrett, snø i sko og snø i nakke dag", og vite at ein slepp å finne fram støvsugar og vaskebøtte! Til og med salaten kutta eg opp i går slik at den var klar til i dag! Fredagar er ein fin dag! Og når eg då fekk debutere som spinninginstruktør, med kjekke tilbakemeldingar, så er fredagen komplett! :) No er det sjokkis som ligg i skåla og ventar! Og den som ventar på noko godt, ventar som kjent, ikkje forgjeves!
I morgon er det lunsjbesøk og bursdagsfeiring som står for tur! Og søndag blir det morsdagskos med ungane! Så er det starten på ei ny veke att, og eg gledar meg! :)
Hei og hopp rosenknopp! God helg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar