onsdag 15. februar 2012

Onsdagsfri! :)

Jammen er eg heldig som har anledning til å vera heime med ungane ein dag i veka! Det er så godt å sleppe å stresse oss ut dørane kvar dag. Anja skal på skulen, men får likevel ein roleg start på dagen. For Malene og Emil får kose seg med barnetv dei dagane dei ikkje skal i barnehagen, så me "store" jentene kosar oss med frukost før dei andre. Er ikkje alltid så lett å gje eldstemann fullt fokus heile tida, men onsdagsmorgonane er ei av dei tidene som ho "eig"! :) Koseleg stund med stearinlys på bordet og god tid. Etterpå tek eg ein frukost til eg!(Er i allefall frukost-selskapsdame) Med hine to. I dag ringde telefonen medan me åt og det var Mats og Lilja som ville koma på besøk til oss! Så det var stas! Me gjekk tur, leika i snøen, gjekk på ski og åt lunsj etterpå. Og sjølvsagt leiketid!:)
På ettermiddag var jentene i trekket medan eg og Emil laga middag; Kaptein Sabeltann-fisk! Eller Torsk som det står på pakken. Men når me kallar den Kaptein Sabeltann fisk så blir den mykje bedre og alle et! :) Innimellom har me prinsessefisk òg. Den òg er ekstra god! Særleg fordi både gutar og jenter likar rosa her i familen, av den yngre garde.. Det fins ein liten Emil gut som helst ville hatt rosa prinsessetruser når han skulle på trusehandel første gong... Ein lærer i den skulen ein går... :) Han fekk ikkje rosa prinsessetruser!!!! Han fekk "Biler".
No på slutten av denne herlege onsdagen, så er det tid for å pakke saker til morgondagen og eg gledar meg til å nyte ein herleg dag på jobb! Snart er det vinterferie og då skal eg og ungane kose oss heime! Det gledar me oss til!:)
Til slutt må eg no berre sei at det er ikkje alle som har anledning til å ha fri ein dag i veka, men eg reknar med at dei kosar seg minst like mykje med sine; berre meir komprimert! :) Ein må finne ut kva som passar best for seg og sine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar