søndag 12. august 2012

Sommardag

Endeleg vart det ein fantastisk sommardag!!:-) Eg og ungane er i Feiga. Frode har nattevaktshelg. Me vakna opp i dagtidleg, trekte i frå gardinene og såg knallblå himmel og sol på Nes!! Her kjem ikkje sola før i 10.45-tida no så me sto opp, såg litt barnetv, åt frukost og tok oss ein liten gåtur medan me venta. Me kom att kl 11, og tok bollar, kjeks og saft på brygga I soooola!! Kooos!!:-):-) Det er som balsam for sjela! Etterkvart kom bestemor, bestefar, Mats og Lilja med båten. Og Frode kom då han var ferdig å sove. Det vart ein heil gjeng her!:-)
Årets fyrste symjetak i Lustrafjorden tok eg i dag! Ikkje så aller verst temperatur i sjøen faktisk. Her hite har me ei strand for oss sjølve. Turistane er sååå misunnelege på kor fint me har det her!
Me kunne reist heim i dag, men det er meldt fint vér i morgon òg så me blir her ei natt til! For i morgon byrjar tempoet å rulle i gang att... Fotballstyremøte for meg i morgon, Frode på kamp tysdag, Malene fotballtrening onsdag, Anja skal på fotballtrening torsdag... Og onsdag er ferien slutt for meg òg; då er det planleggingsdagar før skulestart neste måndag!
Så neste søndag på denne tida er det nok to stk jenter som er veeeeldig spente på skulestarten, og ei som er erfaren på området..:-) Me gler oss alle saman!!
No tek eg meg ein søndagssjokkis, tenner eit lys og ser utover den stille Lustrafjorden!:-)
Eg skulle hatt nokre bilder å lagt inn her i kveld, men det får vente til eg får fikse det heime!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar