søndag 19. august 2012

Turnering avslutta sommarferien!

For ein fantastisk søndag!!! :) Perfekt avslutning på sommarferien. For det er no, når skulen startar att, at sommarferien er heilt slutt. Me har vore på Hafslo. På fotballturnering. Og det er SÅ moro!!!! I allefall når det er fint vèr òg! Det er hundrevis av folk samla på ei grasmatte, fordelt utover på fleire baner, i kioskane, på tribuna, i do-kø, på leiting, på veg, i telefon, ivrig heiagjeng... Det er så mykje liv og røre, og berre blide folk! Nokon tapar, nokon tapar litt... nokon mykje... nokon HATAR å tape... Nokon har ikkje fått med seg at dei har tapt.. Nokon vinn, vinn masse, vinn knepent, vinn mot favorittmotstandaren, mot erkefienden... Foreldre heiar, ropar, drikk kaffi, passar jakkar, står i kiosk-kø, leitar etter sine håpefulle, solar seg, skravlar... Uansett om ein har ungar med eller ikkje så anbefalar eg verkeleg å ta ein tur på miniputt-turnering!! :)
Eg har ikkje tid til å skrive så mykje i kveld. Er litt spent på morgondagen. Fyrste dagen som "sjef" i eigen klasse. Det er som ein draum. Det skal bli så kjekt. Men eg er spent. Heilt til klokka har passert 9 og me er i gang. DÅ er eg klar. Og eg gler meg! Masse! Takk for denne sjansen, Luster kommune, les; Linda! :)
Og så er jo Malene skulejente i morgon!!! Vetlejenta... Nei, no er ho ikkje lita lenger... Ho er spent ho òg! Men klar! :)
Anja og Malene klare til kamp. Scora kvart sitt mål i dag. Fornøgde jenter! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar