torsdag 16. august 2012

Studentliv

Eg sa til meg sjølv då eg var ferdig på førskulelærarutdanninga at eg skulle aldri meir gå på skule... Ein skal verkeleg aldri sei aldri!! I går tusla eg frå parkeringen og inn i dei gamle høgskulelokala; som me før kalla ALI, men som no er ein del av den store revolusjonen på høgskulen og blir kalla Guridalsbygget! Me møtte i studentmottaket i tredje etasje i det enorme og flotte Høgskulebygget. Derifrå vart me losa opp to etasjar, gjennom flotte gongar og ei svær kantine, gjennom ei glassdør og forbi eit fint grøntområde... Opp på asfalten, ned ei sti, forbi gamle allmennfagbygget og ned til ALI, eller Guridalsbygget... Der var alt som før; vanlege tavler, lerret som ikkje gjekk om når dei skulle og ikkje kom ned når dei skulle det... Ventilasjonen var som før; sola sto på og me kokte utover dagen. Og dagen enda ikkje før kl 16!! Men ei artig oppleving! Mange spente studentar, veit ikkje heilt kvar dei skal sjå, kvar dei skal plassere seg i gruppa, kven dei skal setje seg med, kva dei skal sei... Ser med eit halvt auge på både den eine og den andre... Den studenten er sikkert veeeldig flink, den der ser trent ut... lurer på kva den der studenten har gjort før, sidan den sa det den gjorde... Herlighet, kjem eg til å klare dette?
Artig dag i grunn! Men veeeldig dårleg av høgskulen å legge oppstart av eit studie på lærarskulen til planleggingsdagane i det verkelege arbeidslivet!! I dag måtte eg "dele" meg opp, og ta ei stund på skulen og ei stund på jobb. Likar helst å ha kontrollen alle plassar til ei kvar tid.
Fyrst arbeidskrav vart utdelt i dag. Heldigvis har eg fått kjøpt meg bøker som eg får på måndag, så då blir det rekning som står i hovudet mitt!! :) Kanskje sunt for ein periode! :)
Måndag er det skulestart for Malene! Tenk at ho er skulejente ho òg! Berre Emil som er att i barnehagen. Og der vil han helst ikkje vera for tida. Han har hatt to dagar etter ferien og er henta tidleg kvar dag, men likevel tykkjer han me kjem for seint... Han veit han blir henta ei stund etter dei et frukt, så rett etter lunsj i dag hadde han spurt om dei ikkje snart skulle ete frukt... Hehe! Luringen... Sikkert løge for han at ikkje Malene er i barnehagen lenger. Dette går seg nok til!:) Flinke vaksne og gode ungar gjer at han kjem nok til å "finne att" plassen sin snart!: :)

No skal eg ned å pakke sekken hans slik at den er klar til morgondagen! :)

Og så er det snart helg! I kveld starta eg oppatt fotballtreningen for jentene, og dei er superklare til turnering på søndag! Det er moro! Nest siste turnering for dei dette. Neste år er det seriespel!! :)

Ha ein fin kveld!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar