søndag 5. august 2012

Sommaren går mot slutten...

Det er stille i huset i kveld. Ungane får sove med besteforeldra på Kaupanger. Dei storkosar seg der. Fyrste natta i heile sommar at me er berre to vaksne i huset... Det er heilt rart. Veldig stille. Kjedeleg i grunn. Ser etter ting å gjera. Sett deg ned og les ei bok... "Hæ, ska eg SITTA og LESA ei BOK??" Når eg kan gjera nyttige husting i fred og ro, uten å ta av ungane si tid...? Nehei, det gjer eg når har gjort noko ein heil dag, og snart skal legge meg. DÅ kan eg lese ei bok. Men det blir ikkje før til hausten... Minst... No kan eg rydda, vaske kle, legge samen kle, rydde litt meir... og skrive litt her. Så kan eg støvsuge før eg hentar dei att i morgon. Men i morgon startar kvardagen att. Litt i allefall... No skal eg til å førebu meg på skulestart som kontaktlærar og som student. Så det skal eg i morgon på føremiddagen. Og eg gler meg! Og så skal eg spinne i gjennom det nye spinningprogrammet eg har laga, og som eg skal ha på treningssenteret her i haust... Og så skal eg hente ungane. Og så skal me til Førde for å helse på den nye verdensborgaren som er komen! Og DET gledar me oss til!! Gratulera SÅÅÅ masse til Helge- Øystein og Kristine som har fått seg ein nydeleg, liten prins!! :) Når eg har gjort alt det, så er plutseleg måndagen over og veka er godt i gang.
No har me levd så lenge på at alle dagar er like og litt mindre rutinar enn vanleg, så no blir det godt at kvardagen sig på oss! Malene er lei av ferien. Ho VIL byrje på skulen snart!!! Skulesekken er pakka og klar til avreise den...:)
Anja brukte skulesekken sin til fjellsekk i helga. Ho og Frode var på Gravdalsvatnet, i Nørdstedalen og overnatta i telt; fiska og kosa seg. Dei kom heim med 10kg fisk!!! Gjet om dei vart stolte dei kom heim! Og sjølvsagt vart det steikt aure til laurdagsmat i går då! Er så godt med fersk aure, poteter, agurksalat og og ein dæsj med rømme... Mmmm! Så tacoen tok me i dag i stadenfor! No har me grilla så masse i sommar, at det var godt med litt "vanleg" laurdagsmat att! Sjølv om det vart i dag, og det er søndag...
Torsdag var det regn og skodde på føremiddag, men på ettermiddagen letta det så då tok me med oss fiskestenger, stormkjøkken og ein gryterett til Kolstaddammen og kosa oss i tre-fire timar! Ingen som kranglar eller blir leie... Medisin for alle familiar om sommaren!:) Det kan bli lenge å gå i saman heile gjengen, kvar einaste dag i ein og ein halv månad... Men når me kjem oss til fjells, så blir alt så mykje lettare!
Men som sagt så kjem kvardagen sigande inn over oss, og me kan ikkje ta ting SÅ på sparket lenger... Men fjellturar må me prioritere! For det er verdifullt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar